Kylläpä oli harvinaisen törkeä mamma tänään leikkipuistossa :-O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
törkeä oli kun omaksi väitti, mutta mullapa kävi hieman toisen päin.oli mukana omat lelut ja puistossa oli pph lapsineen ja leluineen.molemmilla sattui olemaan sinisiä ämpäreitä eri värisillä kahvoilla (mitä mä en edes aluksi huomannut) ennen kuin oltiin lähdössä keräilin lelut kasaan ja ihmettilin mitä hittoa se muija mulkkaa, kunnes tajusin että olin ottanut muutaman heidän ämpärinsä ja osa omista lojui vielä laatikolla, turpaansa ei vaan aukassut ja sanoinkin että olisit sanonut jotain etkä vaan tuijotellut.:D

Kyllä minä olen opettanut omille lapsilleni, että jos ottaa puistoon omia leluja mukaan, niin silloin niitä on lainattava muillekin lapsille. Olen luullut, että se on joku leikkipuistojen kirjoittamaton sääntö. ? Minusta ainakin kätevintä niin, että lelut ovat yhteisessä käytössä sen aikaa kuin puistossa ollaan, koska niistä on tosi hankala pitää muuten kirjaa, mikä kenenkin on. Tietysti tämä ei koske kärryjen alaosassa tai kassissa olevia leluja, mutta jos lelut ovat esillä, niin on kilttiä lainata niitä toisillekin. Lupaahan voi toki aina kysyä, jos haluaa olla kohtelias.

Mulla säälittää puistossa toiset lapset, kun heillä ei tunnu olevan omia hiekkisleluja ollenkaan. Saako mainita että ulkomaalaisia ovat, suurin osa. Tulevat sitten aina heti laatikolle kun näkevät että me otetaan pussista lelut esille, juoksevat siihen viereen istumaan ja tuijottavat leluja. Annan aina lainata, mutta pelottaa että kun keinutellaan ja laskteaan mäkeä, joku ottaa jotain. Usein oavt tulleet paikalle kun olemme itse juuri lähdössä, kyllä pettymys paistaa kasvoilta kun justiin leikkiin päässyt ja me aletaan kerätä leluja pois :(

Yhteistyössä