KYLLÄPÄ laittoi nyt talouden tiukalle!

Toihan on tosi ruhtinaallinen summa.
Kuinkas monta teitä on tota summaa käyttämässä?
Meillä menee 2 viikossa ruokiin yms tarvikkeisiin max 100e plus miehen työmatkoihin max n. 60e bensaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ripaska:
Alkuperäinen kirjoittaja vieira:
Toihan on tosi ruhtinaallinen summa.
Kuinkas monta teitä on tota summaa käyttämässä?
Meillä menee 2 viikossa ruokiin yms tarvikkeisiin max 100e plus miehen työmatkoihin max n. 60e bensaan.

2 suursyömäri teiniä ja 2 aikuista. :)

No sitte voi tehdä tiukkaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ripaska:
Alkuperäinen kirjoittaja vieira:
Toihan on tosi ruhtinaallinen summa.
Kuinkas monta teitä on tota summaa käyttämässä?
Meillä menee 2 viikossa ruokiin yms tarvikkeisiin max 100e plus miehen työmatkoihin max n. 60e bensaan.

2 suursyömäri teiniä ja 2 aikuista. :)

Paljon perunaa ja makaronia, puuroa ja sellaista. Tarjouksesta jauhelihaa jne. Maitoa ei välttämättä tarvi aina juotavaksi, jos teillä sellaista harrastetaan. Lauantaimakkaraa tangossa leivän päälle jne. Ei pitäis olla hätäpäivää!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ripaska:
Alkuperäinen kirjoittaja vieira:
Toihan on tosi ruhtinaallinen summa.
Kuinkas monta teitä on tota summaa käyttämässä?
Meillä menee 2 viikossa ruokiin yms tarvikkeisiin max 100e plus miehen työmatkoihin max n. 60e bensaan.

2 suursyömäri teiniä ja 2 aikuista. :)

Paljon perunaa ja makaronia, puuroa ja sellaista. Tarjouksesta jauhelihaa jne. Maitoa ei välttämättä tarvi aina juotavaksi, jos teillä sellaista harrastetaan. Lauantaimakkaraa tangossa leivän päälle jne. Ei pitäis olla hätäpäivää!

kun mä tässä tätä asiaa sulattelin jo, niin huomasin kans että loppujen lopuks saan hyvin rahan riittämään ruokaan juuri noita aion ostaa..

;)
 

Yhteistyössä