Kylläpä ketuttaa miehen pikkujoulut!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MAALAIS mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En kyllä tajua suo. Voittehan te pitää ne talkoot ja mies osallistuu jos osallistuu. Jos haluat ne perua ni sitte perut. Kai sitä ihminen saa pikkujouluissa käydä, mitä noloa siinä on?
Harmittaako kun et itse pääse.

[QUOTE="Lania";22582714]En tajua, miksi sinun on niin vaikea antaa miehesi KERRAN vuodessa nauttia omista pikkujouluistaan. Minulla mies menee huomenna omiinsa ja minä menen la:na omiin pikkujouluihini ja aion nauttia täysillä :)[/QUOTE]

Oisko tuossa nyt kyse siitä baari-illasta ja siitä ettei miehestä ole talkoisiin?!?!?näin olin rivien välistä lukevinani.....:)

Voimia maalaismammalle! Kyllä muakin ottaisi päähän, jos tietäisin että mieheni ei osaa ottaa viinaa.
Kyllä mielestäni miehellä pitäisi olla sen verran vastuuntuntoa, että osaa ottaa kohtuudella jos seuraavalle päivälle on sovittu talkoot ja porukat kutsuttu paikalle.

Toivotaan että ennakkoaavistukset eivät pitäisi paikkansa ja mies ottaisi ja yllättäisi hyvällä kunnolla lauantaina.

Ja nyt ihan supistaa kun harmittaa. Niin varmaan joo. Kauheaa marttyyrin leikkimistä sinulta ap.

Kannattaa muuttaa suhtautumista puolisoosi tai olet kohta kolmen lapsen yh.

Mä en ymmärrä sitä et miks ap ei sais olla harmissaan.. mä ymmärrän ap:b tekstistä et baariin meno ois ok jos ei ois ite sopinu talkoita seuraavalle päivälle!

Alkuperäinen kirjoittaja miksi pitää olla hankala;22583153:
Ja nyt ihan supistaa kun harmittaa. Niin varmaan joo. Kauheaa marttyyrin leikkimistä sinulta ap.

Kannattaa muuttaa suhtautumista puolisoosi tai olet kohta kolmen lapsen yh.

eiköhän tässä ole tuo ap:n mies se sika eikä ap. Kyl mun syyttävä sormi osoittas miestä joka sopii talkoot pikkujouluja seuraavalle päivälle.

Kivoja kommentteja. Tottakai tiesin pikkujouluista etukäteen. Talkoot sovittiin, tai mies itse sopi juuri tälle lauantaille, vaikka tiesi pikkujouluista. Nämä pikkujoulut on koko firman ja he olivat todella menossa vain syömään ja keilaamaan. Ei baariin. Siksi mies sopikin talkoot huomiselle! Miehellä on sitten intiimimmät oman tiimin pikkujoulut myöhemmin ja toki varmasti baariin yms. menevät, se ei haittaa! Pointtina tässä oli että mies ilmoittikin lähtevänsä baariin, eikä ole työkuntoinen huomenna. Ei tuntunut "ihan kaikille" tämä juttu aukeavan :)

Mun mies ilmoitti pikkujouluista eilen, ne on parin viikon päästä. Joo, ketuttaa, mut kai se sinne menee. Suurin syy ketutukseen on se, että on ollut viikonloppuriennoissa puolentoista kuukauden sisällä jo 5 kertaa... Toi on kuudes. Ja juu, mä oon se joka arjen pyörittää ja muksut hoitelee.

[QUOTE="voi";22582617]Ymmärrän pahan mielesi täysin :hug: Mulle kävi vähän samoin tossa pari kk sitten ja kun ihmiset tuli hommiin, niin mies vain makasi :( Ja minä myös raskauteni takia olin mm. nostelu kiellossa...[/QUOTE]

No noihan oli ihan parhaat talkoot teidän puolesta :D

Mun mieheni ei käy firmansa pikkujouluissa mutta pari kertaa vuodessa käy ulkona kavereidensa kanssa ja se hänelle suotakoon. Mutta jos seuraavalle päivälle on sovittu jotain muuta niin miehen on kestettävä krapulansa, eikä muutenkaan meillä maata krapulan takia koko päivää. En edes halua lasten näkevän sellaista. Samoin jos mulla on seuraavana päivänä menoa joka sovittu ennen hänen menoaan niin lastenhoitokunnossa on oltava seuraavana päivänä.

Ja sama pätee tietysti minuun. Vaikka olisin missä iltaani viettänyt niin koskaan en ole seuraavaa päivää maannut.

No voi hyvänen aika taas kerran. Pistä nyt kunnon "sota" käyntiin asiasta. Leiki marttyyriä ja peru talkoot. Saisit kunnon naurut päälle jos sen teet. Mies on ite sopinut talkoot, joten hän kait osaa ne perua jos on aihetta. Tuskin miehesi on vajaakuntoinen tai holhouksen alainen?