kylläpä ärsyttää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ottaa vaan pattiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ottaa vaan pattiin

Vieras
eräs sukulainen..
hänellä 5lasta, kolmelle eri miehelle, töitä ei ole tehnyt päivääkään, sossu maksaa vuokrat, lasten haarastuvälineet, uudet pesukoneet ym.
Lisäksi hänen lastensa päivähoito on järjestetty, pienimmät tarhassa, isommat koulun jälkeen ip-kerhoon, kunnes pienetkin haetaan kotiin.
Tyyppi ei ole mitenkään masentunut, on vaan peruslaiska, tekee lapsia elannokseen..unohtamatta muuten niitä sossun kaksi kertaa vuoteen tapahtuvia virkistyslomia esim.laskettelemaan ja laivalle ym.

ärsyttää..multa tollanen ihminen sais pari valittua sanaa..oon jollekin sanonukin...ja vastaus on:ei se ole niin yksinkertaista. Kyllä se vaan on, erittäin yksinkertaista elättää itsensä ja perheensä!!Ei tukia peruslaiskoille!

Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Mä en usko hetkeäkään että kukaan tekee viittä lasta elannokseen :D

:headwall:

kyllä muuten tekee, kolmen vuoden välein, ettei vaan töihin passiteta..mitä kertoo sekin, jos on moenlle eri isälle?

itse pidän lapsista, haaveilen isosta perheestä, mutta valitettavasti en sitä tule ihan lähivuosina saamaan, koska meoillä ei ole varaa elättää kuin mksimissaan se kolme lasta. tai no jos sossuun menis kitisemään niin ehkä..mutta en halua, haluan lapsilleni kuitenkin näyttää esimerkkiä miten elanto ansaitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Mä en usko hetkeäkään että kukaan tekee viittä lasta elannokseen :D

:headwall:

Kyllä vaan tekee - tai huvikseen: seksi on kivaa, ehkäisyvälineet ei.
Mullakin yks tuttu joka harrastaa lasten tehtailua (samalla lailla eri miehille kuin ap:n tapauksessa), mut ei viitsi niistä huolehtia, vaan tyrkkää ne viikonlopuiksi jollekin isistä tai muille sukulaisille tai tutuille. Arkena lastenhoito on järjestetty kunnallisesti. Kaikki mahdolliset tuet nyysitään yhteiskunnalta.

Yhteistyössä