Kyllästynyt elleihin

  • Viestiketjun aloittaja antaa kaikkien kukkien kukkia...
  • Ensimmäinen viesti
:)-
MInusta tälläkin palstalla voi vaihtaa ajatuksia siinä hyvässä hengessä kunhan vaan itse valikoi ketjunsa oikein eikä jää junkkaamaan muiden kanssa jos keskustelu lähtee ihan metsään. Eli kannattaa vältellä niitä kriittisimpiä aiheita ;) Itse olen ainakin saanut täältä monta positiivistakin kokemusta ja jopa apua.
 
Pernilla
Täältä Elleistä löytyy joka keskusteluun joku "hyökkääjä", joka ei hyväksy muiden mielipiteitä. Liian usein ihan hyvässä hengessä alkanut keskustelu päättyy riitaan. Lisäksi olen huomannut, että palstalta löytyy muutama riidankylväjä vakinimimerkki, joilla tuntuu olevan katkera sanansa sanottavana asiaan kun asiaan. Suurin osa kirjoittelijoista kuitenkin haluaisi rakentavaa keskustelua ja hyviä neuvoja. Mielelläni minäkin ottaisin vinkin sellaisesta palstasta, jossa keskustelu asiallisempaa kuin täällä.
 
ninnu2
Eipä taida sellaista keskustelupalstaa löytyäkään, paitsi jos siellä kirjoitellaan ihan omalla nimellä. Silloin jää ne kaikkein kärkkäimmät ja pisteliäimmät kommentit pois. Sinänsä kyllä ymmärrän, että riitaa syntyy, koska se taitaa olla keskustelun luonne yleensäkin. TAi ainakin, että syntyy erilaisia mielipiteitä. Täällä ne sitten kärjistyvät, kun ei näe kasvoja ja voi mennä nimimerkin taakse. Ehkä paras tapa on vain jättää itseä provosoivat kommentit huomiotta ja jatkaa keskustelua kuin niitä ei olisi ollutkaan. En tiedä monia keskustelupalstoja, mutta kyllä täällä elleissä keskustelu on paljon hillitympää kuin esim. kaksplussan sivuilla. Siellä se keskustelu on joskus niin räävitöntä, että ei jaksa kovin usein piipahtaa.
Yritetään rakentaa parempaa nettikeskustelukulttuuria me tänne elleihin!!
 

Yhteistyössä