Kylläpäs tuli Taffelilta surkea hyvitys...

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Minkähänlaista hyvitystä VALIOLTA voisi odottaa? Meillä 2dl hyla-maitotetrassa oli joku outo 1cm kokoinen valkoinen paperin/muovin tms palanen ja oli vielä 2v joka sitä joi, onneksi ei mennyt kurkkuun. Lähetin vikko sitten tuon palasen sinne nähäväksi, vielä ei ole mitään kuulunut.
valiosta en tiedä, mutta Arlalta (siis voisin kuvitella että hyvitykset voisivat pyöriä samanlaisissa summissa...) tuli kun valitin vuotavista maitotölkeistä 12e ostolappu mihin tahansa liikkeeseen. ja sillä 12 egellä sai ostaa mitä tahansa arlan tuotteita.
-se oli oikein mieluisa hyvitys-
 
vieras
mä valitin taannoin ingmannille pilallisista maidoista, niiltä oli joku erä mennyt kokonaan pilalle ja maito oli siis hapanta. mulla oli 6 1,5 litran purkkia sitä maitoa ja kaikki meni viemäriin. sain hyvitykseksi jopa 5? hyvityssetelin, jolla sai ostaa ingmannin tuotteita...
 
ahneutta vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Peijppe:
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
No mutta kai te söitte sen "alipainoisen" pussillisenkin =) ? Eli kaks pussia tuli hyvitystä. Muistan kyllä ajan kun Fazerilta tuli oikeesti se "rekkakuormallinen" hyvitystä kun joku oli pielessä, mut ne oli niitä vanhoja hyviä aikoja :D .
Ei syöty,eikä ees avattu vaan sellasenaan lähetin takaisin,joten hyvitystä edelleenkin se 1 tuote
Olisit ottanut vain valokuvan pussissa vaa'assa ja laittanut sähköpostilla sen tai vaikka pelkän valituksen. Kuka käski lähettää koko pussin? Olisit ottanut pussin kauppaan mukaan suraavalla kerralla, niin olisit saanut vähimmällä vaivalla vaihtaa sen uuteen.
Kummallista valittamista, kun kuitenkin sait virheettömän tuotteen tilalle ja toisen hyvitykseksi.

 
Mua jotenki huvittaa. Ensinnäki en tajuu miks sä ostit sen vajaan pussin, ku kerran ilman avaamista huomasit sen olevan vajaa. Toiseksi, saatte kyllä hyvitystä kuitenki enemmän ku se teidän megapussi olis ollut. Eikö mihinkää voi olla tyytyväinen?
 
Mua jotenki huvittaa. Ensinnäki en tajuu miks sä ostit sen vajaan pussin, ku kerran ilman avaamista huomasit sen olevan vajaa. Toiseksi, saatte kyllä hyvitystä kuitenki enemmän ku se teidän megapussi olis ollut. Eikö mihinkää voi olla tyytyväinen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minä täällä vaan huutelen:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Ihan hyvä hyvitys. Saisinpa mä samantapaisen liberolta, ku valitin vaipoista... Viel ei oo kuulunu mitään.
Mä valitin kanssa joskus keväällä, kun poika sai ihottumaa, tai en valittanu vaan kysyin, että mistä johtuu, kun ei aiemmin ollu samoista vaipoista tullu. LÄhetin sitten niille niitä vaippoja ja tutkivat ja sain kyllä mielestäni hyvän korvauksen. Sain niitä pieniä paketteja vaippoja 4 vai 5 pussia, oli kahta eri kokoa ja housua ja teippiä lisäksi oli vielä libressejä äidille ja sinkkivoidetta ainulta. Samaa firmaa kun ovat :) Eli ainakin minä sain korvausken niistä ihottumista. Asian hoitaminen kyllä kesti. Vaippojen lähettämisen jälkeen meni varmaan noin pari kuukautta kun paketti tuli postiin. Soitti täti sieltä sillon kun vaipat tulivat perille ja kyseli lisää ihottumasta ym. Pari viikkoa paketin saapumisesta mulle tuli vielä kirje jossa oli mukana hiekkalapio ja siinä vaan ilmoitettiin että on pari viikkoa sitten lähetetty paketti ja varmistettiin että onhan lähetys tullu perille :)
No himputti! Tosi hyvä korvaus! :flower:
Mulla oli noissa vaipoissa valmistus virhe, tai siis liimaus oli niistä pettäny, joten en voinu niitä pojalle laittaa...
Mä lähetin ne vaipat joskus pariviikkoa sitten, mutta näköjään ei vielä tarvi hätäillä vastauksen kanssa, jos siihen kerta parikuukautta menee. :)

 
kenkele
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Ihan hyvä hyvitys. Saisinpa mä samantapaisen liberolta, ku valitin vaipoista... Viel ei oo kuulunu mitään.

meillä aikonaan pampperssin housuvaipat repeili saumoista niin pyysivät lähettämään yhden vaipan +tilinumeron niille.korvasivat paketin hinnan mun tilille.pakkaus oli vielä se isopaketti ja noita huonoja vaippoja oli vain muutama pakkauksessa,eli mielestäni hyvitti aika hyvin

 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mua jotenki huvittaa. Ensinnäki en tajuu miks sä ostit sen vajaan pussin, ku kerran ilman avaamista huomasit sen olevan vajaa. Toiseksi, saatte kyllä hyvitystä kuitenki enemmän ku se teidän megapussi olis ollut. Eikö mihinkää voi olla tyytyväinen?
Pusseja napattiin samalla kertaa kolme,ei tainnut olla ukolla tuntosarvet ihan kohillaan,että ois huomannut kolmea pussia kädessä pitäessään että kaikki pussit ei painakkaan saman verran

 
Minä vaan täällä huutelen
Olen itse tullut siihen tulokseen, että paljon paremmin saa asiansa hoidettua suoraan valmistajan kanssa (mikäli se vain on mahdollista) Olen aina silloin tällöin jostain valittanut ja nuo valmistajat kyllä yleensä ottavat ihan hyvillään palautteen vastaan. Kaikki eivät edes hyvityksiä tarjoa, mutta mielestäni se ei aina ole se pointtikaan (tässä ihan asiallista kylläkin saada hyvitys tietty) , vaan se että ei viallisia tuotteita olisi liikkellä kovin paljoa.
 
pp
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Minkähänlaista hyvitystä VALIOLTA voisi odottaa? Meillä 2dl hyla-maitotetrassa oli joku outo 1cm kokoinen valkoinen paperin/muovin tms palanen ja oli vielä 2v joka sitä joi, onneksi ei mennyt kurkkuun. Lähetin vikko sitten tuon palasen sinne nähäväksi, vielä ei ole mitään kuulunut.
Valitettiin vuotavista maitopurkeista. Ne oli tosi huonosti kiinni, sen näki ja tuns avatessa. Oli valuttanu maitoo joka paikkaan kaupasta kotiin ja jääkaappiikin.
Saatiin 9e lahjakortti millä sai ostaa mistä tahansa mitä VALION tuotteita tahansa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peijppe:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mua jotenki huvittaa. Ensinnäki en tajuu miks sä ostit sen vajaan pussin, ku kerran ilman avaamista huomasit sen olevan vajaa. Toiseksi, saatte kyllä hyvitystä kuitenki enemmän ku se teidän megapussi olis ollut. Eikö mihinkää voi olla tyytyväinen?
Pusseja napattiin samalla kertaa kolme,ei tainnut olla ukolla tuntosarvet ihan kohillaan,että ois huomannut kolmea pussia kädessä pitäessään että kaikki pussit ei painakkaan saman verran
Paljon se vajaa pussi paino? Paljon sen ois pitäny painaa?

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä valitin taannoin ingmannille pilallisista maidoista, niiltä oli joku erä mennyt kokonaan pilalle ja maito oli siis hapanta. mulla oli 6 1,5 litran purkkia sitä maitoa ja kaikki meni viemäriin. sain hyvitykseksi jopa 5? hyvityssetelin, jolla sai ostaa ingmannin tuotteita...
eikö 6kpl 1,5litran maitoja maksa enempi ku 5e?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Peijppe:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mua jotenki huvittaa. Ensinnäki en tajuu miks sä ostit sen vajaan pussin, ku kerran ilman avaamista huomasit sen olevan vajaa. Toiseksi, saatte kyllä hyvitystä kuitenki enemmän ku se teidän megapussi olis ollut. Eikö mihinkää voi olla tyytyväinen?
Pusseja napattiin samalla kertaa kolme,ei tainnut olla ukolla tuntosarvet ihan kohillaan,että ois huomannut kolmea pussia kädessä pitäessään että kaikki pussit ei painakkaan saman verran
Paljon se vajaa pussi paino? Paljon sen ois pitäny painaa?

Pussissa ois pitänyt olla 350gr,siinä vajaassa vain 70gr
 
vieras
Kaveri osti kerran jenkkipurkkapaketin ja huomasi ennen avaamista, että siinä onkin vain neljä tyynyä vaikka viisi piti olla. Lähetti purkkapaketin jenkille ja arvatkaa mitä sai hyvityksenä..!? Viis jenkki-postikorttia! Ei edes YHTÄ uutta purkkapakettia sen tilalle minkä lähetti. :D :D
 
memmu
Anoppi sai peräti 7?:n lahjakortin valiolta kun valion mustikka jugurtista löytyi TOUKKA!!! Postimaksut lähettää se mato valiolle oli 3 euroo ja jugurtti jotain reilu euron.. tai mitä ne nyt maksaa, eli ei juuri hääppönen korvaus.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä valitin taannoin ingmannille pilallisista maidoista, niiltä oli joku erä mennyt kokonaan pilalle ja maito oli siis hapanta. mulla oli 6 1,5 litran purkkia sitä maitoa ja kaikki meni viemäriin. sain hyvitykseksi jopa 5? hyvityssetelin, jolla sai ostaa ingmannin tuotteita...
eikö 6kpl 1,5litran maitoja maksa enempi ku 5e?
jo vain maksaa... :D että sinänsä ihan loistava korvaus. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peijppe:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Peijppe:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mua jotenki huvittaa. Ensinnäki en tajuu miks sä ostit sen vajaan pussin, ku kerran ilman avaamista huomasit sen olevan vajaa. Toiseksi, saatte kyllä hyvitystä kuitenki enemmän ku se teidän megapussi olis ollut. Eikö mihinkää voi olla tyytyväinen?
Pusseja napattiin samalla kertaa kolme,ei tainnut olla ukolla tuntosarvet ihan kohillaan,että ois huomannut kolmea pussia kädessä pitäessään että kaikki pussit ei painakkaan saman verran
Paljon se vajaa pussi paino? Paljon sen ois pitäny painaa?

Pussissa ois pitänyt olla 350gr,siinä vajaassa vain 70gr
Oho, no olipa painoeroa! :eek:

 
hhh
mä valitin x-tra sipseistä, jotka maistu grillisipseille, piti olla ihan normisuolattuja..no sain 10 e lahjakortin s-ryhmän kauppoihin :D oon tosi tyytyväinen,sipsipussi maksoi alle 2 e :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peijppe:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Peijppe:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mua jotenki huvittaa. Ensinnäki en tajuu miks sä ostit sen vajaan pussin, ku kerran ilman avaamista huomasit sen olevan vajaa. Toiseksi, saatte kyllä hyvitystä kuitenki enemmän ku se teidän megapussi olis ollut. Eikö mihinkää voi olla tyytyväinen?
Pusseja napattiin samalla kertaa kolme,ei tainnut olla ukolla tuntosarvet ihan kohillaan,että ois huomannut kolmea pussia kädessä pitäessään että kaikki pussit ei painakkaan saman verran
Paljon se vajaa pussi paino? Paljon sen ois pitäny painaa?

Pussissa ois pitänyt olla 350gr,siinä vajaassa vain 70gr
miksi sä sit ostit sen pussin? tommosen painoeron luulis huomanneen jo kaupassa.
 
kumma juttu
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Peijppe:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Peijppe:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mua jotenki huvittaa. Ensinnäki en tajuu miks sä ostit sen vajaan pussin, ku kerran ilman avaamista huomasit sen olevan vajaa. Toiseksi, saatte kyllä hyvitystä kuitenki enemmän ku se teidän megapussi olis ollut. Eikö mihinkää voi olla tyytyväinen?
Pusseja napattiin samalla kertaa kolme,ei tainnut olla ukolla tuntosarvet ihan kohillaan,että ois huomannut kolmea pussia kädessä pitäessään että kaikki pussit ei painakkaan saman verran
Paljon se vajaa pussi paino? Paljon sen ois pitäny painaa?
No tuo on kyllä niin suuri painoero, että eiköhän sen huomannu jo kaupassa? Ja ostit pussin silti? Ostitko vain siksi, että voisit valittaa ja näin saisin Taffelilta korvauksen?
Pussissa ois pitänyt olla 350gr,siinä vajaassa vain 70gr
Oho, no olipa painoeroa! :eek:
 
kumma juttu
No tuo on kyllä niin suuri painoero, että eiköhän sen huomannu jo kaupassa? Ja ostit pussin silti? Ostitko vain siksi, että voisit valittaa ja näin saisin Taffelilta korvauksen?
Pussissa ois pitänyt olla 350gr,siinä vajaassa vain 70gr
 
vieras
Siis oikeesti? Valitaako ihmiset noinkin pienistä asioista? Jostain muovin palasta maidossa, väärän painoisesta sipsipussista jne.. Ootte te kyllä outoja! Taidatte vain maata päivät kotona kun aikaa on tuollaiseen käyttää!!
 

Yhteistyössä