Kylläpä se tuntuu hyvältä...

tuo oman miehen sykkivä kalu kädessä. :p Viimeaikoina olen kovasti tykästynyt tekemään käsitöitä miehelleni... Eilen herätin sen päikkäreiltä suudelmin ja heti sillä seiso. Mitä lie uneksinut. Meillä oli sitten tosi romanttinen hetki kun suukottelin hänen kaulaa ja rintaa samalla kun käsin hyväilin kalua. Piti kättäkin vaihtaa välissä, eikä se siltikään tullu. Kylläpä se oli tiukassa. :whistle: Piti sitten lopettaa vartin jälkeen kun se kalu oli nin kuiva että rupes tekeen kipeää ja mulla ois kohta varmaan tullu jännetuppitulehdus! :LOL: Siinä oli aineksia kiihkeäämpäänkin menoon, mutta ei voinu, kun oli lapset kotona ja vilkkaina... Se hetki meni sitten ohi... Mutta juu.. Herättelen miestä toiste paremmalla ajalla. ;)

Mun miehellä on melkoisen löysä esnari. Sitä on helskutin hyvä ja helppo liikutella. Yleensä se on kokonaan klunssin takana. Siinä ei tarvitse mitään liukastetta, ja ei kovinkaan montaa vetoa tarvitse vetää klunssin päälle, niin jo on kalu kovana. Se tällä tyypillä on hyvä puoli, että kestää niin hyvin, ei anna pursuttaa käteen, ennenkuin sitä halutaan. Mutta kyllä niin helskutisti tykkään pitää sitä vempainta kädessä, etenkin sellaisena jämäkkänä. Ainakin kolmesti päivässä sitä puristelen.

Yhteistyössä