ja onneksi mies ei tiedä vaimon panoistaAlkuperäinen kirjoittaja tiedoksi vain:onneksi ei vaimo tiedä
niinpäAlkuperäinen kirjoittaja kjähkjäh:ja onneksi mies ei tiedä vaimon panoistaAlkuperäinen kirjoittaja tiedoksi vain:onneksi ei vaimo tiedä
huh, no sit se ei ainakaan ole mun mieheniAlkuperäinen kirjoittaja ap:antakaa mun nyt fiilistellä tänä itana ei vaimo varmaan saa
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:huh, no sit se ei ainakaan ole mun mieheniAlkuperäinen kirjoittaja ap:antakaa mun nyt fiilistellä tänä itana ei vaimo varmaan saa
Älä nyt mene näihin mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja emmental:nooh...tahtoo tietää miehen nimen etukirjaimen!!!!!!!!PLIISS!!!!
en kertoiskaan koska tää juttu saa pysyy salassaAlkuperäinen kirjoittaja ggg:Älä nyt mene näihin mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja emmental:nooh...tahtoo tietää miehen nimen etukirjaimen!!!!!!!!PLIISS!!!!
olen itsekkin huomannut että maailma on pieni.Alkuperäinen kirjoittaja heh:Yhden palstalaisen mies on oikeesti mun ensirakkaus. Ovat kyl juuri eroomassa, palstan mukaan.
Mutta siis oli poikaystäväni 18vuotta sitten.=)
Alkuperäinen kirjoittaja Lust:siis miten sattuukin olemaan niin että kaikkien pettävien miesten vaimot/avokit palstailee täällä...
no vittuako tässäAlkuperäinen kirjoittaja harmaa:Mitä vittua?
t: Jukka
Riippuu miten käsittää palstalaisen.Alkuperäinen kirjoittaja Lust:siis miten sattuukin olemaan niin että kaikkien pettävien miesten vaimot/avokit palstailee täällä...