Kyllä voi silmä hämätä! *vauvanvaatteiden koosta*

Ostin TAAS just ja just päälle menevän olohaalarin 7½-kuiselle :kieh: Olin kyllä päättänyt etten osta enää 80-kokoisia, mutta kaupassa näytti niiiiin reilulta, että ajattelin mahtuvan vielä hyvinkin jonkun aikaa. Vaan miten kävi: vedin vaatteen päälle, niin hihat ja lahkeet on siinä hilkulla onko jo liian lyhyet, selkämitta juuri sopiva, ei kasvunvaraa laisinkaan.

Kyllä tää poju kasvaa niin ettei silmä pysy perässä!
 
"niinpä"
Mulle taas käy just toisin päin. Ostan aina liian isoja, kun muka on niin pienen näköisiä ja kokolapussakin puhutaan paljon pienemmistä vuosista (jopa kuukausista). Meillä on 2,5 vuotias jolle 80-86 olisi sopiva, mutta ostan kokoa 92 ja käärin hihoja ja lahkeita ja vyötärönsuita sekä säilytän liian suuria mekkoja vielä pari vuotta...
 
joo mä nauroin just tänää samaa, poika sai tuliaisiks paljon vaatteita koolla 12months, kattelin et aiku kiva, nää menee sit vähä myöhemmin, no tänää sit aattelin et laitan fleecepuvun räkänokan päälle ettei palelluta itseään enempää nii sehän olikin ihan sopiva.. :LOL: Ei näemmä kannata luottaa silmiinsä näissä asioissa...
 

Yhteistyössä