Kyllä tuli taas äitiyden harrastajia kupoli täyteen

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
näin
Alkuperäinen kirjoittaja Tarkse:
Mutta kun mä en vieläkään ymmärrä, että mistä siellä LAPSEN kouluunilmoittautumisessa SAA puhua jos ei siellä LAPSISTA saa puhua?
Ei muakaan välttämätä kiinnosta teatterissa jutella kakkavaipoista, tai baarissa miettiä jotain uhakohtausten syitä, mutta kun tuo paikka oli aika otollinen nimenomaan lapsista puhumiselle.. Musta olis outoa, että kovaan ääneen kouluunilmoittautumisessa keskustelisi ryyppyreissuistaan tai seksiseikkauluistaan..
Katsos kun me suomalaiset olemma tuppisuita. Kaikkien pitäisi jonottaa turpa tukossa ja naama norsun v*tulla.;)
 
Gluteus maximus
Minä olen ainakin sellainen ihminen, että haluan aikuisten kesken puhua muutakin kun lapsiasioita kun aikuisia näen. Ei se tarkoita sitä, että rakastaisin lapsiani yhtään vähempää jos en ole koko ajan korostamassa heidän olemassaoloaan ja erinomaisuuttaan!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Tottakai saavat olla sellasia, mutta minä en vaan viihdy semmosten kanssa.. ja nyt kauhistuttaa että tommosten kanssa pitää kitua vanhempainilloissa jne.
Vanhempainiltojen tarkoitus on puhua lapsista ja lasten asioista. Parempi ehkä että et mene niihin.
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarkse:
Mutta kun mä en vieläkään ymmärrä, että mistä siellä LAPSEN kouluunilmoittautumisessa SAA puhua jos ei siellä LAPSISTA saa puhua?
Ei muakaan välttämätä kiinnosta teatterissa jutella kakkavaipoista, tai baarissa miettiä jotain uhakohtausten syitä, mutta kun tuo paikka oli aika otollinen nimenomaan lapsista puhumiselle.. Musta olis outoa, että kovaan ääneen kouluunilmoittautumisessa keskustelisi ryyppyreissuistaan tai seksiseikkauluistaan..
Katsos kun me suomalaiset olemma tuppisuita. Kaikkien pitäisi jonottaa turpa tukossa ja naama norsun v*tulla.;)
joko ollaan hiljaa tai sitten puhutaan lapsista vai? muusta ei voi puhua?
 
xxxx
Alkuperäinen kirjoittaja Tasku Venus:
Joo muaki olis varmaan tossa tilanteessa vähän ahdistanut. Inhoan just tollasia. :x
Mutta pidät tällaisistä, jotka ärsyyntyvät muista koko päiväksi ja kirjoittelevat heistä julkisille palstoille? Onko se sitten huono itsetunto, jota tiedostamattaan pönkittää, kun näkee muut niin inhottavina, kuvottavina jne.
Projisoiko piirteitään muihin?

Minua ei inhota, ällötä muut...vaikken samalla aaltopituudella olisikaan...
Ihmiset on erilaisia jne.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Minä olen ainakin sellainen ihminen, että haluan aikuisten kesken puhua muutakin kun lapsiasioita kun aikuisia näen. Ei se tarkoita sitä, että rakastaisin lapsiani yhtään vähempää jos en ole koko ajan korostamassa heidän olemassaoloaan ja erinomaisuuttaan!
99.999% todennäköisesti Lunaticin tapaamat äiditkin ovat samanlaisia kuin sinä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Minä olen ainakin sellainen ihminen, että haluan aikuisten kesken puhua muutakin kun lapsiasioita kun aikuisia näen. Ei se tarkoita sitä, että rakastaisin lapsiani yhtään vähempää jos en ole koko ajan korostamassa heidän olemassaoloaan ja erinomaisuuttaan!
no pääpiirteittäin noin tietty. mutta voisin hyvinkin kuvitella jossain kouluun ilmoittautumistilanteessa lätiseväni muksuista niitä näitä - ja etenkin jos vastapuoli on joku jonka kanssa ei ole vaikka muuta ns. yhteistä. :)
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja näin ymmärsin..:
Ap ei taida olla oikein kotiäiti tyyppiä ja se nyppii(?), että toiset jaksaa harrastaa muksujen kanssa jne..
Niitten harrastus on ne muksut. Jos niiden aivot porattais auki, sieltäkin hyökkäis lapsi.

Tottakai saavat olla sellasia, mutta minä en vaan viihdy semmosten kanssa.. ja nyt alko jo kauhistuttaa että tommosten kanssa pitää kitua vanhempainilloissa jne.
Ööh, kyllä mä itsekin puhun lapsista jos toistakin osapuolta aihe kiinnostaa myös. Saattaa ilta hurahtaa vain lapsista juttelemalla tai sit jostain muusta.
Se että puhuu lapsistaan ei tarkoita sitä, etteikö osais mistään muusta puhua.:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja näin ymmärsin..:
Ap ei taida olla oikein kotiäiti tyyppiä ja se nyppii(?), että toiset jaksaa harrastaa muksujen kanssa jne..
Niitten harrastus on ne muksut. Jos niiden aivot porattais auki, sieltäkin hyökkäis lapsi.

Tottakai saavat olla sellasia, mutta minä en vaan viihdy semmosten kanssa.. ja nyt alko jo kauhistuttaa että tommosten kanssa pitää kitua vanhempainilloissa jne.
Vanhempainilloissa, yllättävää kyllä, tavataan puhua lapsista. Voithan tavata niitä ihmisiä sitten baarissa tms. jos et halua puhua lapsista lainkaan.
 
vieras äiti
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mutta voisin hyvinkin kuvitella jossain kouluun ilmoittautumistilanteessa lätiseväni muksuista niitä näitä - ja etenkin jos vastapuoli on joku jonka kanssa ei ole vaikka muuta ns. yhteistä. :)
Olen samaa mieltä, mistä muustakaan voisi miltei tuntemattoman kanssa jutella kuin kouluun ilmoitetusta lapsesta, hänen esikoulustaan, jne. =)
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Katsos kun me suomalaiset olemma tuppisuita. Kaikkien pitäisi jonottaa turpa tukossa ja naama norsun v*tulla.;)
No olisivat puhuneet vaikka aikuisten asioista.. ois jaksanu sivullisetkin pysyä hereillä.
Syrjähypyistä ja alapään vaivoista vai? Koulussa?? :LOL:
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja näin ymmärsin..:
Ap ei taida olla oikein kotiäiti tyyppiä ja se nyppii(?), että toiset jaksaa harrastaa muksujen kanssa jne..
Niitten harrastus on ne muksut. Jos niiden aivot porattais auki, sieltäkin hyökkäis lapsi.

Tottakai saavat olla sellasia, mutta minä en vaan viihdy semmosten kanssa.. ja nyt alko jo kauhistuttaa että tommosten kanssa pitää kitua vanhempainilloissa jne.
Eikö sulla ole ollut yhtään äiti-ystävää ennen? Älä pelkää, et joudu tapaamaan lastesi koulukaverien vanhempia kuin muutaman kerran vuodessa, ellet halua...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Katsos kun me suomalaiset olemma tuppisuita. Kaikkien pitäisi jonottaa turpa tukossa ja naama norsun v*tulla.;)
No olisivat puhuneet vaikka aikuisten asioista.. ois jaksanu sivullisetkin pysyä hereillä.
Syrjähypyistä ja alapään vaivoista vai? Koulussa?? :LOL:
Joo ja hyvä aloitus kun ekaa kertaa tavataan on esimerkiksi miehen seksuaalinen haluttomuus, oma hiivatulehdus, viikonlopun baarireissu...
 
xxxx
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Katsos kun me suomalaiset olemma tuppisuita. Kaikkien pitäisi jonottaa turpa tukossa ja naama norsun v*tulla.;)
No olisivat puhuneet vaikka aikuisten asioista.. ois jaksanu sivullisetkin pysyä hereillä.
Kokeilitko liittyä seuraan ja aloit puhumaan ns. aikuisten asioista tai yleensäkin sinulle mieluisista asioista? Et varmaan. Ehkäpä olisivatkin vaihtaneet puheenaihetta ja keskustelleet kanssasi.

Olisithan myös voinut ehdottaa, että siirtyvät sivuun, kun sinua ärsyttää tai että vaihtavat puheenaiheitta, lähtevät kotiin.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Tarkse:
Mutta kun mä en vieläkään ymmärrä, että mistä siellä LAPSEN kouluunilmoittautumisessa SAA puhua jos ei siellä LAPSISTA saa puhua?
Ei muakaan välttämätä kiinnosta teatterissa jutella kakkavaipoista, tai baarissa miettiä jotain uhmakohtausten syitä, mutta kun tuo paikka oli aika otollinen nimenomaan lapsista puhumiselle.. Musta olis outoa, että kovaan ääneen kouluunilmoittautumisessa keskustelisi ryyppyreissuistaan tai seksiseikkauluistaan..
Täytyykö siellä helvetti puhua yhtään mistään. Minusta jono kulki hitaasti juuri niitten ämmien takia, kun eivät saaneet suitaan toisistaan irti.

Normaali ihminen häipyy sieltä kun homma on hoidettu, eikä jää paskomisia ja lääkärikäyntejä, muskareita ja eskareita vatvomaan. NIH. :snotty:
 
lol
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Katsos kun me suomalaiset olemma tuppisuita. Kaikkien pitäisi jonottaa turpa tukossa ja naama norsun v*tulla.;)
No olisivat puhuneet vaikka aikuisten asioista.. ois jaksanu sivullisetkin pysyä hereillä.
Syrjähypyistä ja alapään vaivoista vai? Koulussa?? :LOL:
Joo ja hyvä aloitus kun ekaa kertaa tavataan on esimerkiksi miehen seksuaalinen haluttomuus, oma hiivatulehdus, viikonlopun baarireissu...
Menkkakivut, runsaat vuodot, "lapsi yllätti kun otin suihin" ja talousvaikeudet on myös oikein hyviä small talk-aiheita koulussa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarkse:
Mutta kun mä en vieläkään ymmärrä, että mistä siellä LAPSEN kouluunilmoittautumisessa SAA puhua jos ei siellä LAPSISTA saa puhua?
Ei muakaan välttämätä kiinnosta teatterissa jutella kakkavaipoista, tai baarissa miettiä jotain uhmakohtausten syitä, mutta kun tuo paikka oli aika otollinen nimenomaan lapsista puhumiselle.. Musta olis outoa, että kovaan ääneen kouluunilmoittautumisessa keskustelisi ryyppyreissuistaan tai seksiseikkauluistaan..
Täytyykö siellä helvetti puhua yhtään mistään. Minusta jono kulki hitaasti juuri niitten ämmien takia, kun eivät saaneet suitaan toisistaan irti.
Okei haluat vain provota...Iloista illanjatkoa :)
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Tarkse:
Mutta kun mä en vieläkään ymmärrä, että mistä siellä LAPSEN kouluunilmoittautumisessa SAA puhua jos ei siellä LAPSISTA saa puhua?
Ei muakaan välttämätä kiinnosta teatterissa jutella kakkavaipoista, tai baarissa miettiä jotain uhmakohtausten syitä, mutta kun tuo paikka oli aika otollinen nimenomaan lapsista puhumiselle.. Musta olis outoa, että kovaan ääneen kouluunilmoittautumisessa keskustelisi ryyppyreissuistaan tai seksiseikkauluistaan..
Täytyykö siellä helvetti puhua yhtään mistään. Minusta jono kulki hitaasti juuri niitten ämmien takia, kun eivät saaneet suitaan toisistaan irti.
No tuskin se niiden ämmien takia se jono mateli..;) Jos omaa vuoroaan odottivat ja samalla juttelivat.??
 
vieras
Lunikki hei. Vanhempainilta kestää tunnin. Ope johtaa keskustelua ja sielä ei keskustella Paajasen Irma-Siskon taekwondo-innostuksesta. Ope ei suo sitä iloa Irma-Siskon äidille, vaikka äiti sitä koittaa vihjata ja markkinoida.

Ja helvetti muuten, että vihaankin sitä, että tilanteessa, jossa ei oikeasti tarvi tehä muuta, ku ventovieraiden kanssa perätysten raapia tietoja lomakkeeseen, niin eikä joku ala lavertelemaan laveasti heidän perheen asioista.Ei ne kiinnosta niitä kahtakymmentä muuta, jotka haluaa vain päästä kämpille.

Kouluun ilmoittautuminen on tärkeä, hieno ja odotettu juttu monessa perheessä, mutta ei se ole mikään yhden naisen/miehen Show. Sitä tässä tarkoitetaan, oletan näin.
 

Yhteistyössä