mäkin haluan mennä synnytämään(en ole raskaana,mut haluan) :xmas: olen katellinen sinulle Onnea sinulle!!! :flower: =) :hug:Alkuperäinen kirjoittaja whatever:supistelee kipeesti, illalla n 20 alko ja nukuin tossa pari tuntia kunnes taas alko, 5-10 min välein ja ihan sikakipeitä, mutta vielä aika lyhyitä... oiskohan tänään sit hyvä päivä syntyä?
Lyhyetkin voi avata kivasti kohdunsuuta.Alkuperäinen kirjoittaja whatever:supistelee kipeesti, illalla n 20 alko ja nukuin tossa pari tuntia kunnes taas alko, 5-10 min välein ja ihan sikakipeitä, mutta vielä aika lyhyitä... oiskohan tänään sit hyvä päivä syntyä?
huomenna olis jo 41 viikkoa täynnä, vitsit tää ei oo yhtään kivaa (tää kipu ), toivottavasti ei tarvi kovin pitkään näiden kanssa olla vaa alkas kunnolla tapahtuunAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Lyhyetkin voi avata kivasti kohdunsuuta.Alkuperäinen kirjoittaja whatever:supistelee kipeesti, illalla n 20 alko ja nukuin tossa pari tuntia kunnes taas alko, 5-10 min välein ja ihan sikakipeitä, mutta vielä aika lyhyitä... oiskohan tänään sit hyvä päivä syntyä?
Nimim kolme kertaa suoraan synnytyssaliin..
Toivotaan että olisi menoa!Koska la?
mä en niin siitä synnytyksestä perusta, mutta lopputulos siinä hommassa on ihanaAlkuperäinen kirjoittaja milanna:mäkin haluan mennä synnytämään(en ole raskaana,mut haluan) :xmas: olen katellinen sinulle Onnea sinulle!!! :flower: =) :hug:Alkuperäinen kirjoittaja whatever:supistelee kipeesti, illalla n 20 alko ja nukuin tossa pari tuntia kunnes taas alko, 5-10 min välein ja ihan sikakipeitä, mutta vielä aika lyhyitä... oiskohan tänään sit hyvä päivä syntyä?
menee kyllä synnytysosastoon jo! Tiedätkö kumpi on tulossa poika vai tyttö?Alkuperäinen kirjoittaja whatever:huomenna olis jo 41 viikkoa täynnä, vitsit tää ei oo yhtään kivaa (tää kipu ), toivottavasti ei tarvi kovin pitkään näiden kanssa olla vaa alkas kunnolla tapahtuunAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Lyhyetkin voi avata kivasti kohdunsuuta.Alkuperäinen kirjoittaja whatever:supistelee kipeesti, illalla n 20 alko ja nukuin tossa pari tuntia kunnes taas alko, 5-10 min välein ja ihan sikakipeitä, mutta vielä aika lyhyitä... oiskohan tänään sit hyvä päivä syntyä?
Nimim kolme kertaa suoraan synnytyssaliin..
Toivotaan että olisi menoa!Koska la?
nii lopputulos on ihana,,,ai kun mä haluan kokea se uudellen ,mull on krooninen vauvakuumeAlkuperäinen kirjoittaja whatever:mä en niin siitä synnytyksestä perusta, mutta lopputulos siinä hommassa on ihanaAlkuperäinen kirjoittaja milanna:mäkin haluan mennä synnytämään(en ole raskaana,mut haluan) :xmas: olen katellinen sinulle Onnea sinulle!!! :flower: =) :hug:Alkuperäinen kirjoittaja whatever:supistelee kipeesti, illalla n 20 alko ja nukuin tossa pari tuntia kunnes taas alko, 5-10 min välein ja ihan sikakipeitä, mutta vielä aika lyhyitä... oiskohan tänään sit hyvä päivä syntyä?
Alkuperäinen kirjoittaja whatever:supistelee kipeesti, illalla n 20 alko ja nukuin tossa pari tuntia kunnes taas alko, 5-10 min välein ja ihan sikakipeitä, mutta vielä aika lyhyitä... oiskohan tänään sit hyvä päivä syntyä?
ei ole vielä tiedossa, tykkään jännityksestäAlkuperäinen kirjoittaja aleksandra:Alkuperäinen kirjoittaja whatever:supistelee kipeesti, illalla n 20 alko ja nukuin tossa pari tuntia kunnes taas alko, 5-10 min välein ja ihan sikakipeitä, mutta vielä aika lyhyitä... oiskohan tänään sit hyvä päivä syntyä?
ihanaa :heart: pääset synnyttämään.Iloinen tapahtuma.Kerro sitten kumpi tuli vai tiedätkö jo ?
juu, kyllä mä tiedän millasia ne on sit lopussa, on kolmeen otteeseen jo koettu, mutta silti se kipu jotenki yllättää joka kertaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla lopussa supistukset oli sellasia että piti vaan kävellä ympäri kämppä ja kun kunnolla supisteli piti pysähtyä ja pitää vatsasta kiinni..Ja olla melkein kaksinkerroin.
Alkuperäinen kirjoittaja whatever:ei ole vielä tiedossa, tykkään jännityksestäAlkuperäinen kirjoittaja aleksandra:Alkuperäinen kirjoittaja whatever:supistelee kipeesti, illalla n 20 alko ja nukuin tossa pari tuntia kunnes taas alko, 5-10 min välein ja ihan sikakipeitä, mutta vielä aika lyhyitä... oiskohan tänään sit hyvä päivä syntyä?
ihanaa :heart: pääset synnyttämään.Iloinen tapahtuma.Kerro sitten kumpi tuli vai tiedätkö jo ?
kiitosAlkuperäinen kirjoittaja aleksandra:Alkuperäinen kirjoittaja whatever:ei ole vielä tiedossa, tykkään jännityksestäAlkuperäinen kirjoittaja aleksandra:Alkuperäinen kirjoittaja whatever:supistelee kipeesti, illalla n 20 alko ja nukuin tossa pari tuntia kunnes taas alko, 5-10 min välein ja ihan sikakipeitä, mutta vielä aika lyhyitä... oiskohan tänään sit hyvä päivä syntyä?
Niin se minustakin oli kvointa etukäteen halunnutkaan tietää.Onnea synnytykseen . =) ja hali :hug:
Juu,niinhän se yllättää.En mäkään osannut kolmannestakaan lähteä ajoissa sairaalaan.Synnytyssaliin heti siitäkin päästiin.Alkuperäinen kirjoittaja whatever:juu, kyllä mä tiedän millasia ne on sit lopussa, on kolmeen otteeseen jo koettu, mutta silti se kipu jotenki yllättää joka kertaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla lopussa supistukset oli sellasia että piti vaan kävellä ympäri kämppä ja kun kunnolla supisteli piti pysähtyä ja pitää vatsasta kiinni..Ja olla melkein kaksinkerroin.
mä tässä odottelen sitä kuuluisaa limatulppaa tai vesiä et tietäs vähän millon lähteä, anoppikin pitäs soittaa paikalle.. supistukset on nyt kivultaan sitä luokkaa että niiden aikana toivois jo tän olevan ohi :/ 3 min oli äsken väli..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu,niinhän se yllättää.En mäkään osannut kolmannestakaan lähteä ajoissa sairaalaan.Synnytyssaliin heti siitäkin päästiin.Alkuperäinen kirjoittaja whatever:juu, kyllä mä tiedän millasia ne on sit lopussa, on kolmeen otteeseen jo koettu, mutta silti se kipu jotenki yllättää joka kertaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla lopussa supistukset oli sellasia että piti vaan kävellä ympäri kämppä ja kun kunnolla supisteli piti pysähtyä ja pitää vatsasta kiinni..Ja olla melkein kaksinkerroin.
kiitos, toivottavasti mä en sit aamulla täällä nolona kirjottele et meni ohi :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Heei, onnea koitokseen!
Alkuperäinen kirjoittaja whatever:kiitos, toivottavasti mä en sit aamulla täällä nolona kirjottele et meni ohi :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Heei, onnea koitokseen!
kohta iskee paniikkiAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Sähän saat kohta jo alkaa menemään kun on useamman tunnin supistellut ja jos väli on jo 3 min. Ihanaa! Kohta saat pienen syliin :heart:
Taitaa anoppisi saada ylläri herätyksen kohta.Alkuperäinen kirjoittaja whatever:kohta iskee paniikkiAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Sähän saat kohta jo alkaa menemään kun on useamman tunnin supistellut ja jos väli on jo 3 min. Ihanaa! Kohta saat pienen syliin :heart:
meillekin piti tulla "vaan" 3Alkuperäinen kirjoittaja manhattan2:ihan kade oon...pääsenköhän mä enää koskaan kellottaan suppareita..mies perhana ei enempää lapsia halua!minä taas haluan enemmän kun mitään muuta :'( mut eipä ukko sitä ymmärrä..
kyllä sitä jo vähän illalla varoteltiinAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Taitaa anoppisi saada ylläri herätyksen kohta.Alkuperäinen kirjoittaja whatever:kohta iskee paniikkiAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Sähän saat kohta jo alkaa menemään kun on useamman tunnin supistellut ja jos väli on jo 3 min. Ihanaa! Kohta saat pienen syliin :heart: