Olisin niin halunnut sieltä sen ison torkkupeiton, mutta ei! Torstaina tuli tarjous voimaan ja perjantaina loppu
Näin juuri! Aina olen saanut sen mitä olen lähtenyt ostamaan.siellä pitää olla heti klo. 9 ovenrivassa, jos meinaa jotakin tarjoista saada. Näin minä olen tehnyt ja saanut aina haluamani
Ap oli paikalla seuraavana päivänä.Ihme ajattelu, että sinä olisit myöhässä. Jos kaupalla on tarjous, niin kaupan olisi huolehdittava, että sitä tavaraa riittää myös sen ensimmäisen aukiolotunnin jälkeen. Ei todellakaan tarvi lähteä siitä otaksumasta, että siellä pitäisi kello 9 ovessa roikkua. Anna palautetta!
Jos tarjous astuu voimaan tostaina klo. 9 , niin perjantaina iltapäivällä on jo kyllä arvattavissa, että tavaraa ei enää ole. Lukeehan niiden tarjousten alapuolellakin, että niin kauan kuin tavaraa riittää.Ihme ajattelu, että sinä olisit myöhässä. Jos kaupalla on tarjous, niin kaupan olisi huolehdittava, että sitä tavaraa riittää myös sen ensimmäisen aukiolotunnin jälkeen. Ei todellakaan tarvi lähteä siitä otaksumasta, että siellä pitäisi kello 9 ovessa roikkua. Anna palautetta!
Eli hyväksytään vaan nöyrästi. Kaupan ei tarvitse varata tarpeeksi koskaan tarjoustuotteita kun ei edes oleteta niiden riittävän. Niellään vaan ja hyväksytään, että oma vika, eipä oltu ajoissa.Jos tarjous astuu voimaan tostaina klo. 9 , niin perjantaina iltapäivällä on jo kyllä arvattavissa, että tavaraa ei enää ole. Lukeehan niiden tarjousten alapuolellakin, että niin kauan kuin tavaraa riittää.
Tiedän yhden K-kaupan, joka sai aika raskasta noottia, kun siellä pantiin esimerkiksi tarjouslihaerästä esille vain osa, asiakkaille myytiin eioota melkein aamusta lähtien ja seuraavana päivänä lihat ilmaantuivat tiskiin, tietty normaalihinnalla. Sama koski useita eri tarjoustuotteita, siinä oli kyllä kauppias nesteessä, kun asia meni ylemmän tahon korviin. En tiedä, miten Lidlissä kävisi, siellä taitaa olla ihan yleinen käytäntö, että tarjous on lähinnä ihmisten sisäänvetämiseksi tarkoitettu, eikä siksi, että tuotteita olisi edes tarkoitus piisata halukkaille.Eli hyväksytään vaan nöyrästi. Kaupan ei tarvitse varata tarpeeksi koskaan tarjoustuotteita kun ei edes oleteta niiden riittävän. Niellään vaan ja hyväksytään, että oma vika, eipä oltu ajoissa.
Kyllä se tavara saa loppua melkein heti, jos on ilmoitettu, että rajoitettu erä tai montako kappaletta myymälässä on. Ja suosituimmat jutut menee vauhdilla.Ihme ajattelu, että sinä olisit myöhässä. Jos kaupalla on tarjous, niin kaupan olisi huolehdittava, että sitä tavaraa riittää myös sen ensimmäisen aukiolotunnin jälkeen. Ei todellakaan tarvi lähteä siitä otaksumasta, että siellä pitäisi kello 9 ovessa roikkua. Anna palautetta!
Meinaatko että oli aidot crocksit?Joo se on raivostuttava kauppa!!Ikinä et saa sieltä mitään tavaraa tarjouksesta..on jäänyt hyvät tyynyt saamatta,crocksit,turvaporttia,yms yms
Ne tilaa varmaan aina sitä tarjoustavaraa joku 10kpl etttä just ekat mummot vaan saa