Kyllä taas suututtaa tuo Lidl!

"niin"
Mä tykkään lidlistä ja kun on joku mieleinen tarjous niin olen jo aamulla mummojen kanssa käsi ovenrivassa odottamassa:) Seuraavana päivänä on myöhä, usein jo puolilta päivin samanakin päivänä.

palvelua
Ihme ajattelu, että sinä olisit myöhässä. Jos kaupalla on tarjous, niin kaupan olisi huolehdittava, että sitä tavaraa riittää myös sen ensimmäisen aukiolotunnin jälkeen. Ei todellakaan tarvi lähteä siitä otaksumasta, että siellä pitäisi kello 9 ovessa roikkua. Anna palautetta!

• Tykkää
Reactions: Jeppuli78
thrt
Ihme ajattelu, että sinä olisit myöhässä. Jos kaupalla on tarjous, niin kaupan olisi huolehdittava, että sitä tavaraa riittää myös sen ensimmäisen aukiolotunnin jälkeen. Ei todellakaan tarvi lähteä siitä otaksumasta, että siellä pitäisi kello 9 ovessa roikkua. Anna palautetta!
Jos tarjous astuu voimaan tostaina klo. 9 , niin perjantaina iltapäivällä on jo kyllä arvattavissa, että tavaraa ei enää ole. Lukeehan niiden tarjousten alapuolellakin, että niin kauan kuin tavaraa riittää.

[QUOTE="niin";27630442]Mä tykkään lidlistä ja kun on joku mieleinen tarjous niin olen jo aamulla mummojen kanssa käsi ovenrivassa odottamassa:) Seuraavana päivänä on myöhä, usein jo puolilta päivin samanakin päivänä.[/QUOTE]
Tää mummo ei päässyt riuhtomaan ripaa ja autottomana kerkisin vasta perjantaina.

palvelua
Jos tarjous astuu voimaan tostaina klo. 9 , niin perjantaina iltapäivällä on jo kyllä arvattavissa, että tavaraa ei enää ole. Lukeehan niiden tarjousten alapuolellakin, että niin kauan kuin tavaraa riittää.
Eli hyväksytään vaan nöyrästi. Kaupan ei tarvitse varata tarpeeksi koskaan tarjoustuotteita kun ei edes oleteta niiden riittävän. Niellään vaan ja hyväksytään, että oma vika, eipä oltu ajoissa.

ubhv
Eli hyväksytään vaan nöyrästi. Kaupan ei tarvitse varata tarpeeksi koskaan tarjoustuotteita kun ei edes oleteta niiden riittävän. Niellään vaan ja hyväksytään, että oma vika, eipä oltu ajoissa.
Tiedän yhden K-kaupan, joka sai aika raskasta noottia, kun siellä pantiin esimerkiksi tarjouslihaerästä esille vain osa, asiakkaille myytiin eioota melkein aamusta lähtien ja seuraavana päivänä lihat ilmaantuivat tiskiin, tietty normaalihinnalla. Sama koski useita eri tarjoustuotteita, siinä oli kyllä kauppias nesteessä, kun asia meni ylemmän tahon korviin. En tiedä, miten Lidlissä kävisi, siellä taitaa olla ihan yleinen käytäntö, että tarjous on lähinnä ihmisten sisäänvetämiseksi tarkoitettu, eikä siksi, että tuotteita olisi edes tarkoitus piisata halukkaille.

"vieras"
Kyllä se tavara saa loppua melkein heti, jos on ilmoitettu, että rajoitettu erä tai montako kappaletta myymälässä on. Ja suosituimmat jutut menee vauhdilla.

Joo se on raivostuttava kauppa!!Ikinä et saa sieltä mitään tavaraa tarjouksesta..on jäänyt hyvät tyynyt saamatta,crocksit,turvaporttia,yms yms
Ne tilaa varmaan aina sitä tarjoustavaraa joku 10kpl etttä just ekat mummot vaan saa:mad:

ppppppp
Ei ne myymälät itse päätä paljonko tuotetta tilaavat ja montako mummoa saa mitä haluaa. Se määrä tulee mitä tulee. Itse huomannut parin viikon aikana, että mainostettu tuote ei ole tullut ollenkaan luvattuna päivänä vaan päivien päästä, jos ollenkaan. Myyjätkään ei voi luvata muuta kun tulee jos tulee.

Kyllä nyt tyhmemmänkin pitäisi tajuta, että kun siinä tarjouksessa lukee että "erä" niin se tarkoittaa että niitä ei ole kuin vähän myynnissä ja jos tarjous on hyvä niin ne menee äkkiä, ei todellakaan ole enää jäljellä seuraavana päivänä

"vieras"
Yllättäen täällä taas ei monikaan tiedä mistään mitään...

Lidlin tuotteet ovat usein rajoitettuja eriä, tämä mainitaan tarjouksen yhteydessä, ja näissä erätarjouksissa ei ole kaupalla mitään velvollisuutta tarjota tuotetta tiettyä tarjousaikaa.

Mikä sitten teidän näistä erätarjouksista valittavien mielestä olisi paras tapa toimia?
Jos liike tietää saavansa pienen erän jotain tuotetta halvalla, niin sitä ei saisi asiakkaille tarjota huippuhintaan koska ei riitä ihan jokaiselle?

Tuleeko siitä sitten parempi mieli jos kukaan ei saa sitä koska MINÄ en saanut?

Itse ajattelen aina näistä että ne jotka siellä kaupan pihalla jaksavat notkua jo pari minuuttia ennen avaamista, he ovat tarjouspeittonsa ansainneet.
Sinne vaan sitten pakkaseen palelemaan, kuka estää jos sen peiton varmasti haluaa?

[QUOTE="vieras";27630886]Yllättäen täällä taas ei monikaan tiedä mistään mitään...

Lidlin tuotteet ovat usein rajoitettuja eriä, tämä mainitaan tarjouksen yhteydessä, ja näissä erätarjouksissa ei ole kaupalla mitään velvollisuutta tarjota tuotetta tiettyä tarjousaikaa.

Mikä sitten teidän näistä erätarjouksista valittavien mielestä olisi paras tapa toimia?
Jos liike tietää saavansa pienen erän jotain tuotetta halvalla, niin sitä ei saisi asiakkaille tarjota huippuhintaan koska ei riitä ihan jokaiselle?

Tuleeko siitä sitten parempi mieli jos kukaan ei saa sitä koska MINÄ en saanut?

Itse ajattelen aina näistä että ne jotka siellä kaupan pihalla jaksavat notkua jo pari minuuttia ennen avaamista, he ovat tarjouspeittonsa ansainneet.
Sinne vaan sitten pakkaseen palelemaan, kuka estää jos sen peiton varmasti haluaa?[/QUOTE]

Entä, jos mainoksessa olisikin lukumäärä ? Vaikkapa... 15kpl erä torkkupeitteitä?

"poikia3"
Mua on suututtanut vastaavalla tavalla Citymarket. Noin kuukausi sitten siellä oli eurolla tarjouksessa vaikka mitä. Töissäkäyvänä ihmisenä ehdin paikalle vasta töiden jälkeen. Ja yli puolet niistä euron tarjouksista oli mennyt päivän aikana, tarjousten piti olla useampi päivä voimassa. Annoin palautetta ja totesin etten enää ikinä juokse Cittarin tarjousten perässä, vaan käyn omassa lähikaupassani, S-marketissa. Sillä myös minun aikani ja matka Cittariin maksaa - siihen meni enemmän kuin saamani säästöt niistä muutamasta tuotteesta, jota kaupasta löytyi. Cittarissa palautteeseen vastattiin, että tavaraa tulee lisää seuraavana päivänä. Mutta mitä se auttaa, en mene enää kokeilemaan, olisiko niitä seuraavana päivänä ollut jäljellä sitten työpäivän päättymisen jälkeen.

• Tykkää
Reactions: IhanaaMahtavaa
"CIS"
niitä ei tosiaan montaa tule per myymälä, oisko juuri 10-15kpl. riippuu arvosta, joskus tulee enempikin.
ja sitäpaitsi työntekijät varaa niitä itselleen, vievät takahuoneeseen piiloon ja ostaa itse.
kaverini on töissä lidlissä ja kyllä sen kautta saa varattua lidlistä tavaraa. en ole tarvinnut, mutta kun kerroin haluavani tiettyä tuotetta hän kertoi voivansa helposti ottaa sivuun mulle sitä seuraavasta saapumiserästä jos niitä tulee.

Yhteistyössä