Kyllä Suomessa eläminen on kallista...

[QUOTE="vieras";27476355]Äläs nyt taas ala saivartelemaan. Miksi se on naisille niin vaikea myöntää sitä tosiseikkaa, että miehen varallisuus vaikuttaa siihen onko hän naisten suosiossa vai ei?[/QUOTE]

En voi puhua kuin omasta puolestani joten kiistän "faktasi" vain omalta osaltani.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27476355]Äläs nyt taas ala saivartelemaan. Miksi se on naisille niin vaikea myöntää sitä tosiseikkaa, että miehen varallisuus vaikuttaa siihen onko hän naisten suosiossa vai ei?[/QUOTE]

Vaikuttaahan se sellaisten naisten suosioon, joille se raha merkitsee kaikkea. Mun suosioon sillä taas ei ole mitään vaikutusta; olen itse hommannut itselleni ihan tarpeeksi hyvän taloudellisen tilanteen ettei tarvitse miestä sen mukaan valita.

Miessaldona mulla on 3 pitkää suhdetta, kaksi ensimmäistä oli seurustelun alussa työttömiä. Mutta ei mitenkään moniongelmaisia ja pääsivät kyllä töihin jossain vaiheessa suhdetta, tilanne vaan oli se mikä oli kun alettiin olemaan. Viimeisin oli taas jokseenkin varakas, mutta jäi nyt puol vuotta sitten lomautetuksi. Pelkoa ei ole, kun säästöjä on rutkasti ja hyvä työhistoria eli tulee jossain vaiheessa työllistymään. Mutta vaikka jäis pitkäaikaistyöttömäksikin, niin en vaihtais :)

Miksi se on sulle niin vaikea myöntää, että rahanahneille typerille naisille se varakkuus on tärkeää, tosirakkauden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä?

Yhteistyössä