Kyllä sen näkee äidin ulkonäöstä, että lapsi ei ole se ykkösprioriteetti!

• Viestiketjun aloittaja ÄT
  • Ensimmäinen viesti
ÄT
Taas näin Prismassa näitä primadonnaäitejä, joilla oli pakkelia naamassa, koruja, korkkareita ja joillakin jopa tukka suoristettuna. Ja vaunuissa/rattaissa vauva. Missäköhän vauva on kun äiti puleeraa itseään, varmaan kyhjöttää yksin jossain nurkassa. :( Ja koska joku pakkelimamma tulee kohta ripsarit poskille varisten puolustamaan turhamaisuuttaan sanomalla, että vauvan päikkärien aikana ehtii niin sanompahan vain, että niin ehtisi paljon muutakin! Mä ja mun kaverit ainakin käytetään sekin aika hyväksi ja laitetaan kasvikset höyrykattilaan valmistumaan vauvaa varten. Pakkelimamma kun syöttää vain myrkky-Pilttejä (luin tutkimuksen jossa kerrottiin et vauvanruokapurkkien kansissa on syöpää aiheuttavaa ainetta, et silleen). :(

Unohtakaa nyt bimbot hetkeksi oma pärstänne ja keskittykää siihen kullannuppuun, ei se tein luona ikuisesti ole!

"joo"
täisin samaa mieltä, huono provo. Lisään nyt kuitenkin että esikoisen aikaan en saanu mitään tehtyä, nyt kuopuksen ollessa vauva aika riittää vaikka mihin. Kyse on vaan siitä että lapset ja vauvat ovat erilaisia.

"YyHoo"
Onnex mulla yxinhuoltaja äitinä on aikaa meikata ku vauva on kuitenki koko ajan mun mutsilla hoidossa ja exä ja sossu maxaa mulle meikit! Kateelliset painukoo v****un :-*

ÄT
[QUOTE="Vieras";27312564]Aika huono, mutta ihan mielenkiinnosta? Kauan niiden kasvisten laittaminen sulta oikein vie?[/QUOTE]
No kyllä siinä hetki menee kun haen ulkona kasvihuoneesta biodynaamisesti viljellyt porkkanat, koska suosin OIKEAA lähi- ja luomuruokaa enkä osta kaupasta mitään uraanilla säteilytettyjä "porkkanoita".

HYI!
Alkuperäinen kirjoittaja ÄT;27312595:
No kyllä siinä hetki menee kun haen ulkona kasvihuoneesta biodynaamisesti viljellyt porkkanat, koska suosin OIKEAA lähi- ja luomuruokaa enkä osta kaupasta mitään uraanilla säteilytettyjä "porkkanoita".
Hyi! Ethän pidä kotonasi tietokonetta? Siitä tulee säteilyä lapsiisi!!!! Itse käyn kerran kuussa kirjastossa koneella ja sen jälkeen heitän parin tunnin lenkin, jotta säteily ehtii haihtua. Lapsi odottaa rattaissa isänsä kanssa kirjaston ulkopuolella, ettei joudu kuitenkaan olemaan minusta erossa.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄT;27312539:
Taas näin Prismassa näitä primadonnaäitejä, joilla oli pakkelia naamassa, koruja, korkkareita ja joillakin jopa tukka suoristettuna. Ja vaunuissa/rattaissa vauva. Missäköhän vauva on kun äiti puleeraa itseään, varmaan kyhjöttää yksin jossain nurkassa. :( Ja koska joku pakkelimamma tulee kohta ripsarit poskille varisten puolustamaan turhamaisuuttaan sanomalla, että vauvan päikkärien aikana ehtii niin sanompahan vain, että niin ehtisi paljon muutakin! Mä ja mun kaverit ainakin käytetään sekin aika hyväksi ja laitetaan kasvikset höyrykattilaan valmistumaan vauvaa varten. Pakkelimamma kun syöttää vain myrkky-Pilttejä (luin tutkimuksen jossa kerrottiin et vauvanruokapurkkien kansissa on syöpää aiheuttavaa ainetta, et silleen). :(

Unohtakaa nyt bimbot hetkeksi oma pärstänne ja keskittykää siihen kullannuppuun, ei se tein luona ikuisesti ole!
:LOL:

"Take"
koska tätä mieltä ei saisi olla. Mutta kyllä minäkin olen ihan samaa mieltä kuin AP. Meillä pitäisi olla poliittisesti korrekti eli lihavia ei saisi haukkua, kun se voi johtua "sairaudesta" ja vajakkeja ei saisi kiusata, kun niille tulee paha mieli jne.

plaaaaaaaah
[QUOTE="Take";27313009]koska tätä mieltä ei saisi olla. Mutta kyllä minäkin olen ihan samaa mieltä kuin AP. Meillä pitäisi olla poliittisesti korrekti eli lihavia ei saisi haukkua, kun se voi johtua "sairaudesta" ja vajakkeja ei saisi kiusata, kun niille tulee paha mieli jne.[/QUOTE]

Mites lihavat ja vajakit liittyy tähän huonoon provoon?

Ja kuka oikeesti haluaa kiusata vajakkeja?! Toinen vajakki?

gggg
Alkuperäinen kirjoittaja ÄT;27312539:

niinpä! Just katsoin samaa ja taisin sulle siellä kaupassa vinkatakin!

jaah
Vaikka ois provo niin silloin harvoin kun meikkaan niin kyllä nuo tyttölapset oikein mielellään viihtyy mun seurassa :) Se on niillekin niin jännää kun äiti laittautuu, ovat täysillä mukana seuraamassa eikä missään nurkassa kyhjöttämässä.

"höh"
Oma itseys täytyy unohtaa lapsen saatuaan! Jokaikinen oma tarve täytyy tukahduttaa keräten läskimakkaroita kotosalla lapsen kanssa. Miehestäkin viis! Yleensä tuossa vaiheessa kun sitä tavaraa vyötärölle alkaa kerääntyä, ja hygieniasta on luovuttu, ei se mieskään enää häiritse yhteistä aikaa vaavelin kanssa. Onhan mies jos vieraissa.. :)

Yhteistyössä