Kyllä se pippeli on sitten iso kummastuksen/mielenkiinnon kohde lapselle :D

Sillä pittää leikkiä vähän väliä ja housujen läpi rapsutella ja rutistella ja pöntöllä istuessa sillä pitää vilkutella ja viimeks eilen illalla poju pöntöllä istuessaan tokas miulle pissimisen jälkeen, et kato äiti, miun pippeli on ihan omituinen...se on kasvanu. Miks se on kasvanu? :D

heh heh
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Sillä pittää leikkiä vähän väliä ja housujen läpi rapsutella ja rutistella ja pöntöllä istuessa sillä pitää vilkutella ja viimeks eilen illalla poju pöntöllä istuessaan tokas miulle pissimisen jälkeen, et kato äiti, miun pippeli on ihan omituinen...se on kasvanu. Miks se on kasvanu? :D
Mitä vastasit pojan kysymykseen?

Alkuperäinen kirjoittaja heh heh:
Mitä vastasit pojan kysymykseen?
Totesin vaan, et semmosia nuo pippelit on..välillä kasvaa ku räplää ja välillä muuten vaan :)

Moi
Joo on se! Yhtä jännää on, ku äitillä ei olekaan pippeliä. Meidän 3v poika tutkii omaansa ja sit sanoo mulle "äitillä ei pippeliä, äitillä pimpsi". Tänään se yhtäkkiä kesken aamupalan sanoi että "äitin pippeli leikattu pois, lääkäri leikkas" :D sit juteltiin loppu aamiainen miesten ja naisten eroista.

Alkuperäinen kirjoittaja Moi:
Joo on se! Yhtä jännää on, ku äitillä ei olekaan pippeliä. Meidän 3v poika tutkii omaansa ja sit sanoo mulle "äitillä ei pippeliä, äitillä pimpsi". Tänään se yhtäkkiä kesken aamupalan sanoi että "äitin pippeli leikattu pois, lääkäri leikkas" :D sit juteltiin loppu aamiainen miesten ja naisten eroista.
:D samaa kummastellaan meilläkin..ku äitillä ei oo pippeliä. Ja hauskinta on ku äiti vaihtaa esim. paitaa ni rynnätä luokse kikatellen ja huutaen, et ÄITILLÄ ON TISSIT!! :D

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
onneks mulla on vaan tyttöjä. :whistle:
Mie asun miesvaltaisessa huushollissa. Narttukoira on miun lisäks ainut tyttö..kissat ja loput koiratkin on poikia..ja niiden pippelit kans ihmetyttää pojua kovasti. Ja se, ettei narttukoiralla olekaan pippeliä :D
:D
meillä naiset johtaa 7-1. :D tai no...kunhan tää beibi on maailmassa. kissatkin tyttöjä. mun tytöt tuskin edes tietää että pippeleitä on olemassa. aika outoo ettei ne oo silleen ollu kiinnostuneita asioista. :eek:

apua..oon kuses se päivä kun ne alkaa kysyä..mulla ei meinaan mitään järkeviä vastauksia oo. :LOL:

Kyy
Kun mä kävin hoitamassa 16v:nä paria pientä poikalasta (2. ja 3v.) esitteli tämä vanhempi poika kerran pippeliään kun olin viemässä häntä kylpyyn. Pojan isä oli myös siinä tilanteessa jotenkin mukana. Poika ylpeänä totesi: "Kato kun mulla on tällänen pippeli. Isilläkin on, mutta se on PAAALJON isompi!" :D Isukkia hieman nolotti siinä kohtaa.. :whistle:

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Kun mä kävin hoitamassa 16v:nä paria pientä poikalasta (2. ja 3v.) esitteli tämä vanhempi poika kerran pippeliään kun olin viemässä häntä kylpyyn. Pojan isä oli myös siinä tilanteessa jotenkin mukana. Poika ylpeänä totesi: "Kato kun mulla on tällänen pippeli. Isilläkin on, mutta se on PAAALJON isompi!" :D Isukkia hieman nolotti siinä kohtaa.. :whistle:
:LOL:

Kyy
Meidän tyttö vasta miettii napoja ja pyllyjä. :D Jännä juttu, mutta esikoinen ei ole koskaan ihmetellyt pippeleitä tai pimppejä ääneen. Katseestaan huomaa, että jotain pohtii muttei koskaan ääneen mitään ole kysynyt. Myös suukot minun ja miehen välillä hieman nolottavat häntä. Taitaa olla siinä iässä. :whistle:

vieras
Ja kun tyttö tekee vastaavaa niin äkkiä tiuskaistaan nyt piiloon ja lopetat tuollaiset! Tytön kohdalla asia on häpeällinen, pojan toimille sen sijaan naureskellaan ja ylpeänä kerrotaan muillekin.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Poju kans kerran miulle kerto, et hällä on pippeli ja kysyi heti perään, et onko isillä pippeli. Kun vastasin kyllä, ni poju levitti kädet oikein kauas toisistaan ja totes, et mut isillä on NÄÄÄIIIIN iso pippeli...mie repesin nauramaan ja totesin, ettei se nyt sentään ihan noin iso oo :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja kun tyttö tekee vastaavaa niin äkkiä tiuskaistaan nyt piiloon ja lopetat tuollaiset! Tytön kohdalla asia on häpeällinen, pojan toimille sen sijaan naureskellaan ja ylpeänä kerrotaan muillekin.
no meillä ei tyttöä ole, mut ihan yhtälailla sais kotonaan tuommosta tehä :)

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Meidän poika 2v10kk eilen päiväunien jälkeen yritti hakata pippeliään alas kun se sojotti kummasti... :D
Onko muuten ihan normaalia että 1-v sojottaa yöllä jos vaihtaa vaippaa?
:ashamed: ihan tosissani kysyn. Mies vaan naureskelee että hyvähyvä, villejä unia pojalla :xmas:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Meidän poika 2v10kk eilen päiväunien jälkeen yritti hakata pippeliään alas kun se sojotti kummasti... :D
Onko muuten ihan normaalia että 1-v sojottaa yöllä jos vaihtaa vaippaa?
:ashamed: ihan tosissani kysyn. Mies vaan naureskelee että hyvähyvä, villejä unia pojalla :xmas:
No on ihan normaalia. Ei mitenkään tahdonvaraista.

Yhteistyössä