Kyllä otti päähän

Pakko saada tilittää tänne.. oltiin eilen terkkarilla, koulu sellasella, lapsen kanssa (joka tietty käyttäytyi kuin mikäkin pöljä) ja niin kyllä terkkarikin.
Eniten mua kyllä risoi se, että kun kysyi mun työssäkäynnistä ja sanoin, että joulun aikaan olen ajatellut palata työelämään opiskelujen ja äitiyslomien jälkeen, niin se kysyi työpaikkaa... no, eihän mulla ole sellaista sitten... Niin se terkkari oikeasti alkoi huutaa mulle raivona, että "ETHÄN SINÄ PALAA TÖIHIN VAAN HAKEUDUT TYÖMARKKINOILLE!!!"
Olin ihan että anteeksi, miten noin väärin sitten sanoinkin. Lapsikin oli ihan jäykkänä siinä tuolissaan.

Teinkö tosiaan noin pahasti väärin, etten voikaan sanoa, että palaan työelämään, vaikka olen ollut työssä niin opiskeluaikana kuin ennenkin sitä... että kun ei ole työpaikkaa.
:'( :'( Loukkaannuin tosta huutamisesta niin paljon, että kotona itkut pääsi.
Kiitos kun sain purkaa sydäntäni.
 
meak
No johan on helv... pilkun viilausta moinen. Sitä paitsi oletko alalla jossa nopea työllistyminen on todennäköistä? Mä ainakin sain työpaikan alle kuukaudessa sen jälkeen kun päätin palata töihin, ja huom. en halunnut vaan työmarkkinoille vaan todellakin töihin ja sain nopeasti koulutusta vastaavan vakipaikan vaikka olin ollut 4v kotona eikä ollut mitään paikkaa odottamassa.
 
Kiitos myötätunnostanne!
Pahalta tuntuu lapsen puolestakin, kun näki millanen kouluterkkari sillä siellä sitten on, itseänikin aina jännitti mennä kouluterkkarille, vaikka oli sellanen ihana pyöreä punaposkinen naurava nutturapää.. Mutta mun lapsi joutuu tollaselle huutavalle sitruunalle. :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 08:54 meak kirjoitti:
No johan on helv... pilkun viilausta moinen. Sitä paitsi oletko alalla jossa nopea työllistyminen on todennäköistä? Mä ainakin sain työpaikan alle kuukaudessa sen jälkeen kun päätin palata töihin, ja huom. en halunnut vaan työmarkkinoille vaan todellakin töihin ja sain nopeasti koulutusta vastaavan vakipaikan vaikka olin ollut 4v kotona eikä ollut mitään paikkaa odottamassa.
Tosiaan, hoitoalalle olen menossa ja kaverit koko aika soittelee ja kyselee koska olen menos töihin, kun on niin pula henkilökunnasta, että tod. näköisesti työllistyn heti kun vaan soitan jollekin osastonhoitajalle. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 08:59 vieras kirjoitti:
tee asiallinen kirjallinen valitus siitä. Ei kauaa karju asiakkaille.
olen ihan samaa mieltä tee valitus. ensin soitat jonnekin ja sen jälkeen laitat vielä kirjallisena perään. sitten voit myös laittaa lehteen yleisön osastolle kirjoituksen. kyllä se siitä oppii tavoille, ja lakkaa puuttumasta toisten asioihin, jotka eivät hänelle kuulu.

tee asialle oikeasti jotain.

:hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 08:59 vieras kirjoitti:
tee asiallinen kirjallinen valitus siitä. Ei kauaa karju asiakkaille.
Samaa mieltä, tee valitus, vaikka sähköpostitse hänen esimiehelle. Itse olen terveyskeskuksen sairaanhoitajasta tehnyt valituksen hänen esimiehelle. Kävin oikein varta vasten keskustelemassa osastonhoitajan kanssa.
 

Yhteistyössä