kyllä ottaa päähän erään pojan puolesta

"anne"
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti;27750218:
:( Jos mun mies ei ois hyväksyny mun esikoista niin eipä tässä yhdessä oltais.
Naimisiin mentiin ja odotetaan kolmatta lasta ja nimenomaan kolmatta vaikka biologisesti nämä 2 pienintä vain on miehen.
Mitäs sitten jos miehen mieli muuttuisi sen esikoisen suhteen?
 
"joku vaan"
Mun täti on hylännyt poikansa (eli mun serkun) kun lapsi on ollut 4v. Tädin uusi mies ei tykännyt lapsesta. Tää mun serkku täyttää ens vuonna 30v, pahoja mielenterveysongelmia on ollut jotka suurelta osin johtuu tuosta äitinsä teosta. On masennuksen vuoksi sairaseläkkeellä. Välit äitiin eivät koskaan ole olleet kunnossa, inhoaa äitiään.
niin tai sitten olisi jokatapauksessa masentunut yms. Mä oon huomannut että nää jotka masentuu on just sellasia henkilöitä joilla ei ole aikomustakaan ratkaista ongelmiaan, eivät edes yritä, vaipuvat vaan sohvalla,pakenee kaikkea vaikeeta.

Mua on aikanaan isäpuoli ahdistellut 8vuotta, sillo muutin omilleni, enkä ole ollut masentunut tms. kato ku elämässä voi elää voivotellen,paeten ja menneitä itkien tai elämässä voi yrittää elää... ja se on parempi vaihtoehto.. mitä sitä itkee jos aikuiset tekee vääriä valintoja
 
vierass
[QUOTE="anne";27750265]Mitäs sitten jos miehen mieli muuttuisi sen esikoisen suhteen?[/QUOTE]

Siis oikeasti voiko joku edes miettiä tässä kohtaa vaihtoehtoja???

TOTTAKAI se mies lähtisi. Mies lentäisi kuin leppäkeihäs minun elämästäni. Minä olen tehnyt lapseni ja olen vastuussa lapsistani, en jostain idiootista karvaperseestä. Ja kuten jo aiemmin sanoin: En voisi tuollaista hirviötä pitää lähellä toisiakaan lapsiani, olkoon biologisesti niille mitä vaan.

Toki asia on silloin eri, kun äitikin on vastaava hirviö. Säälittää ne teidän nuorimmaiset :( Esikoinen PÄÄSI pois luotanne.
 
No, ei ole kohta 4 vuoteen mies muuttanu mieltään. Ihan on kuin isä pojalle.
Kyllä se ois ollu mies joka ois lentäny hyvin äkkiä, jos ois alkanu sorsimaan mun poikaa, oman biologisen lapsen saannin jälkeen tai ylipäätään missään vaiheessa.

Mies kun tulee töistä kotiin niin molemmat lapset juoksee iskää vastaan :heart:
 
Apuamit
Hyi helvetti tuota Annea. Oikeasti, minäkin harvoin toivon pahaa kelleen mutta nyt kylä toivon että karmapoliisi läväyttää niin märän rätin naamaan että tuo kuvottava ihminen saa sen minkä ansaitsee.
 

Yhteistyössä