Kyllä on sohvat kalliita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vouho:
Mulla ei tulis mieleenkään ostaa uutta sohvaa. Tietty ensinäkin siksi että ne ovat julmetun kalliita jos yhtään haluaa laatua mikä ei heti lahoa alle. Ja toisekseen siksi että meillä lapsi/eläinperheessä niiden sohvien käyttöikä ei varmastikaan ole mielettömän pitkä, ellen mä sitten olisi siellä sohvilla varjelemassa niitä 24h mitä taas en ole. Enkä jaksa pitää mitään päällisiä niillä, mitä hittoa mä sitten mieleisen värisillä/tyylisillä sohvilla edes tekisin jos ne pitäisi peittää.

Käytettynä sohvia on tarjolla joka lähtöön, hyviä ja huonoja, halpoja ja hintavampia. Viimeks ostin meille siniset nahkasohvat 3 eurolla. Hyvät, siistit ja laadukkaat on. Eikä harmita kun koirat lojuu, kissat kynsii, lapset hyppii taikka ne muuten vaan likaantuu. Jos ne menee rikki, ostan uudet. Käytettynä.

Halvallapa oot saanut:) Meillä aikoinaan markka-aikana kalliit nahkasohva+tuolit. Palvellut parikymmentä vuotta. Siistit ovat ja tykkään, mustat. Tekstiileillä saa halvalla muutosta, tosin olen musta-alkoisella linjalla ollut kauan.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:
Juu ja suomisoffan sohvia voi joutua odottamaan kolme-neljäkin viikkoa pidempään kuin mitä ne lupaa. Meille esim. luvattiin sieltä sohva 8viikossa ja 12viikkoa meni ennen ku saatiin ja sillonkaan ei ois saatu ellei oltas menty liikkeeseen ja sanottu että me otetaan tuo näytekappale nyt mukaan.

me ootimme omia yli puol vuotta. :kieh:

Jaa, että palvelukin on vielä hinnan mukaista.

no kyllä! parasta oli kun sohvat vihdoinkin tuli niin toinen oli vielä rikki. :whistle: me ei oltu ainoot asiakkaat joiden kaupat meni ihan vituiks. onneks se myymäläpäällikkö sai ettiä muuta duunia mutta en silti luota tohon firmaan enää.

Kaveri osti suomisoffalta sohvan. Ensin joutui odottamaan sitä sohvaa viikko tolkulla, sit kun se viimein tuli ja oli kannettu sisälle ja poistett pahvit ympäriltä, paljastui mukava yllätys: Sohvan istuinosan kankaassa oli pitkä repeämä. Ei kun sohva takaisin ja uutta odottamaan, jossa taas kesti muutama viikko. No onneksi uusi sohva oli sentään ehjä.

Mulla on ihan hyviä kokemuksia suomisoffasta. Ostin niiltä pari nojatuolia, ovat ihan uudenveroiset edelleen ( n.6 vuotta vanhat ). Kannattaa valita kestävä ( ja kalliimpi ) kangas sohvaan eikä sitä kaupan edullisinta rättiä.

Meillä Suomi-Soffan antiikkinahkainen sohva repesi alle 2 vuoden käytön jälkeen, nahka oli niin haperoa. Nyt päädyttiin ostamaan Askon alesta sohva 399 ja erillinen tuolit 180 egeä/kpl. Katotaan nyt sitten mikä noiden laatu on...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
me hankittiin sellasesta tehtaanmyymälästä ku soffani sohva muutama vuos sitten.saatiin ite valita malli ja kankaat ja ne näytti miten ne tehdään kun ne tekee sielä samassa paikassa.seittemän hengen kulmasohva sellasella plyysikankaalla vai mitähän toi on ni makso 1200e ja joskus tarvii uusia tyynyja tai vaihtaa kangasta ni onnistuu samassa paikassa.

niin ja toi on nostavalla lahdessa toi myymälä

hei, toi on tuttu firma. Lahden lähellä niillä on suoramyynti ja mekin ollaan ostettu sieltä. Jos hyvää haluatte ja edullista niin sinne vaan. tekevät takuu tuotteita ja meilläkään ei oo mitään vikaa ollu ja nyt jo 7v.käytössä...

Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71:
Meillä Suomi-Soffan antiikkinahkainen sohva repesi alle 2 vuoden käytön jälkeen, nahka oli niin haperoa. Nyt päädyttiin ostamaan Askon alesta sohva 399 ja erillinen tuolit 180 egeä/kpl. Katotaan nyt sitten mikä noiden laatu on...

hei, se antiikkinahka ei oo periaatteessa pintanahkaa ollenka. yllätyin kun liikkeessä myyjä kertoi siitä. Se on jätettä joka jää kun pintanahkasta otetaan parhaat palat ja se nahkavuodan alapuoli eli haljas jää jäljelle. Sen päälle laitetaan värikerros ja neljä viis lakkakerrosta ja se on paksua pull up antiikkinahkaa. se ei tule kestämään vaan alkaa repeillä vähänkin käytön jälkeen ja siks se on antiikkinahkaa... näin on näppylät. siis mulle kertoi yksi alan ihminen. aika törkeetä myydä tollasia ja myydä kaikkea skeidaa...

Suomi-soffassa käytiin joskus katteleen sohvaa mainosten perusteella. Meidän budjettiin sopivat päälikankaat olis ollu suoraansanoen ihan paskoja, joten kauppaan jäi.
Satuttiin osumaan koti-ideaan kun sielä oli vielä satunaisia kappaleita ale sohvia ja löydettiin meille sopiva kohtuu hintaan.

Olemme ostaneet jo 4 sohvaa Soffani- tuotenimellä . Tehdas Lahdessa (Tj Laitinen). Avoinna osan viikkoa. Sohvan saa omien toiveiden mukaisesti verhoiltuna ja hinnat alle liikkeiden hintojen. Todella laadukkaita ja kestäviä ja myöhemmin voi samassa paikassa verhoiluttaa uudestaan.

Olemme teettäneet kahdet sohvat sekä verhoiluttaneet nojatuolin & kahdeksan ruokailuryhmän tuolia Soffanilla Lahdessa (Nostavalla). Pelkästään hyvää sanottavaa. Laatutyötä, sohvat kasataan puutappeja käyttäen eikä ruuvaamalla (eivät ala nitisemään vuosien saatossa) ja verhoilukankaissa samat valikoimat kuin Suomen ns. kalleimmilla merkkiketjuilla (Vep........ A... I...)

Yhteistyössä