Kyllä on kusetettu olo... nettikirppiksen hinnosita asiaa...

"vieras"
Ostin vaatteen josta maksoin 45e posteineen ja kun sain sen kotiin niin siinä oli alennus tarra jossa hinta 25e.

Kyllä on myyjällä pokkaa kun ei ollut edes tota tarraa viitsinyt poistaa :stick:
Minulle on käynyt samoin, lisäksi vielä selvisi, että myyjä oli saanut vielä alennetusta hinnasta puolet. Hieman harmitti, mutta näinhän se menee, tyhmä ei ole joka pyytää, vaan se joka maksaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Arwen Undomiel
Olen havainnu saman asian että on ruvettu oikein tosi törkeiksi monessa paikassa. Yhessä sisustusryhmässä oon mukana ja siellä yks myy käyttämätöntä koristetyynyä hintaan 30 euroa, se sama maksaa kaupassa ja nettiputiikeissa 12,95 :D

Ois se myyjä nyt tosiaankin voinu ottaa ees sen hintalapun irti. Pistä sille viestiä että tuli tympeä olo.
 
[QUOTE="Vieras";27183581]Mikä vaate? Onko sillä kuitenkaan väliä jos olit alunperin hintaan ja vaatteeseen tyytyväinen?[/QUOTE]

Kyse yhdestä ulkoiluvaatteesta jonka ovh:ta en tiennyt kun sitä ei ollut mistään netistä saatavilla... Ja tykkään kyllä vaatteesta mutta ottaa päähän ihmisten ahneus :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;27183596:
Olen havainnu saman asian että on ruvettu oikein tosi törkeiksi monessa paikassa. Yhessä sisustusryhmässä oon mukana ja siellä yks myy käyttämätöntä koristetyynyä hintaan 30 euroa, se sama maksaa kaupassa ja nettiputiikeissa 12,95 :D

Ois se myyjä nyt tosiaankin voinu ottaa ees sen hintalapun irti. Pistä sille viestiä että tuli tympeä olo.
Se mua jotenkin eniten ärsytti kun ihan kuin olis halunnut kiusata sillä että jätti tarjouslapun siihen...
 
har
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27183635:
Jos myyjä tekee tuollaista tahallaan, hän ei kyllä ajattele pitkäjänteisesti. Tuskin monikaan ostaa häneltä tuollaisen teon jälkeen.
Kyllä vastaavaa toimintaa on mm. huutis pullollaan ja hyvin näyttää kauppa käyvän. Ostetaan siis alennusmyynnistä halvalla esim. ulkovaatteita ja myydään vähän alle normaalihinnalla eteenpäin. Saahan sitä ihminen yritteliäs olla jos on ylimääräistä aikaa ja rahaa laitettavaksi kiinni "kotivarastoon". Itse en noita osta mutta monet näyttää ostavan.
 
bbx
No kauppa se on mikä kannattaa. Ei kai pienen voiton saamisessa mitään moraalisesti arvelluttavaa ole, toki hinnan olisi voinut poistaa. Itsekin harrastaisin trokaamista, mutta olen liian laiska. Vaatisi aika paljon panostusta että osaisi olla paikalla kun esim. lasten ulkovaatteita myydään -70% alennuksella. Olisi kiva lisä opiskelijabudjettiin saada edes muutama kymppi kuussa tuolla konstilla.
 
"vieras"
Siis oliko kyse huutonetistä vai mistä? Eihän se myyjän vika ole, jos ihmiset hulluna lähtee huutamaan ja hinta nousee ja nousee... Jos taas myyjä itse hinnoitellut, niin kyllä olisin myyjänä sen tarjouslapun sentään ottanut pois.
 

Yhteistyössä