Kyllä nuo suomalaiset miehet onkin niiiiin ihaniiii

  • Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti
vaimo
ihan jatkuvasti saa lukea noita pettämisketjuja, kieroja paskoja vaikka millä mitalla!
baarissa istuvat ja ryyppäävät, ei vaimon mielipiteellä mitään väliä. tulevat ja menevät miten haluavat

onneks ei itsellä tommoisia huolia ollenkaan :)

en jaksa enää yhtään ulkomaalaisia miehi haukkuvia viestejä lukea enkä varmana kommentoi koska itse tiedän miten meidän asiat on onnellisesti :)
 
Rukoilijasirkka
Eihän ne asiat noin uksioikoisesti mene? Onhan ulkomaalaisissa ihan huonoja miehiä samalla tavalla kuin suomalaisissa. Ja ihan samalla tavalla niitä helmiä löytyy suomalaisista.
 
Joilleki ne paskiaiset tulee vaan helpommin, täällä yks sellainen magneetti ollut :kieh: Aina kun tapasi jonkun ukon niin eiköhän se osottaudu pettäjäks, valehtelijaks, alkkikseks jne jossain vaiheessa! Hemmetin huonoa tuuria käy ku avaa suunsa tuntemattoman kans.
 
suomalaiset miehet saavat synnytyksen yhteydessä leiman terskaansa: tämä lerpukka on tarkoitettu suurkulutukseen, ruostuu vähäisessä käytössä.
Ulkomaalaiset miehet saavat leiman: tarkoitettu vähäiseen käyttöön, suurkäytössä tippuu paikoiltaan

tämän vuoksi suomalaiset miehet juovat ja istuvat baarissa iskemässä naisia ja pettävät vaimojaan (selvinpäin ei omatunto tätä salli)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja touhutipat:
suomalaiset miehet saavat synnytyksen yhteydessä leiman terskaansa: tämä lerpukka on tarkoitettu suurkulutukseen, ruostuu vähäisessä käytössä.
Ulkomaalaiset miehet saavat leiman: tarkoitettu vähäiseen käyttöön, suurkäytössä tippuu paikoiltaan

tämän vuoksi suomalaiset miehet juovat ja istuvat baarissa iskemässä naisia ja pettävät vaimojaan (selvinpäin ei omatunto tätä salli)
En mä tohon usko. Kyllä niitä pettäjiä varmaan aika tasapuolisesti löytyy joka väriskaalassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja touhutipat:
suomalaiset miehet saavat synnytyksen yhteydessä leiman terskaansa: tämä lerpukka on tarkoitettu suurkulutukseen, ruostuu vähäisessä käytössä.
Ulkomaalaiset miehet saavat leiman: tarkoitettu vähäiseen käyttöön, suurkäytössä tippuu paikoiltaan

tämän vuoksi suomalaiset miehet juovat ja istuvat baarissa iskemässä naisia ja pettävät vaimojaan (selvinpäin ei omatunto tätä salli)
En mä tohon usko. Kyllä niitä pettäjiä varmaan aika tasapuolisesti löytyy joka väriskaalassa.
niin minä uskon tuohon kuin raamattuun
 

Yhteistyössä