Kyllä naurattaa naiset jotka ovat alle 40v jo 2 kertaa eronneita.

  • Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti
"äiti"
Jos ei löydä sopivaa kumppania eikä saa miestä pidettyä ei kannattaisi mennä aina naimisiin. Montako kertaa pitää epäonnistua ennenkuin tajutaan ettei kaikista ole avioliittoon.
 
[QUOTE="äiti";24937561]No tällaiset naisethan tekevät heti lapsia, sitten on lapsia usealle isälle, ei mitään järkeä.[/QUOTE]

Mites sitten on mahollista, että mä olen mennyt vain kerran naimisiin ja silti mun lapsilla on eri isät...olen edelleen naimisissa.
 
[QUOTE="äiti";24937528]Jos ei löydä sopivaa kumppania eikä saa miestä pidettyä ei kannattaisi mennä aina naimisiin. Montako kertaa pitää epäonnistua ennenkuin tajutaan ettei kaikista ole avioliittoon.[/QUOTE]

Ihan äkkiä en keksi mitä nauramisen aihetta toisen erossa ja surussa on, mutta kaikki tavallaan.
 
"vieras"
Mua taas naurattaa naiset, jotka ei eroa huonosta liitosta, on alkoholin liikakäyttöä, väkivaltaisuutta, uskottomuutta jne. ja sit siinä vaan sitkutellaan. Sitä en käsitä sitten lainkaan!
 
No en mä myt ihan noin pienestä sentän huvitu. Ennemminkin tulee paha mieli, jos joku on monta kertaa elämänsä aikana naimisissa....eikä se MONTA tarkoita kyllä kahta kertaa. Oma äitini (ata 50v) on jo viidettä kerta avioliitossa ja eroa kertaalleen jo hakivat, mutta peruivat.

Melkeen voisin lyödä vetoa, että hän astuu vielä jokin päivä alttarille kuudennenkin kerran.

Mä en näe tässä mitään huvittavaa, vaan mun mielestäni tuo on jo melko säälittävää. Ei kukaan normaali ihminen, jolla on kaikki hyvin, toimi noin.
 
"vieras"
Mun äiti oli naimisissa ainakin sen kolme kertaa. kihloissa tais olla useamman kerran. Ja useampi noista miehistä oli alkoholisteja, Ja äitini ei juonut lainkaan. Muistan monia miehiä lapsuudestani.
Meitä lapsia on kaikkiaan kuusi ja kahdelle eri miehelle. Arvatkaas moniko meistä on eronnut elämänsä aikana ja mennyt uudestaan naimisiin?
 

Yhteistyössä