Kyllä muuten pistää ketuttamaan (ihan vaan periaatteesta)

Hain töihin erääseen isoon kansainväliseen vaatefirmaan (jotkut varmaan tietää minne, mutta en tiedä saanko mainita sitä ). Pääsin haastatteluun, ja sanoivat että ottavat yhteyttä joka tapauksessa, pääsin tai en. Se on kuulema reilu peli, ettei ketään jätetä roikkumaan ja odottamaan turhaan. Lupasivat soittaa sen viikon aikana, kun oli vappu. Eipä ole soittoa vieläkään kuulunut. Sinänsä ei kiinnosta, koska sain jo toisen työpaikan heti sen jälkeen joka on parempi, mutta kuitenkin. Miksi mainostaa reilua peliä jos eivät kuitenkaan soita? Vi**u mitä hommaa |O . Toivoisin että soittaisivat minä päivänä hyvänsä, niin saisi sanoa niille niitten "reilusta pelistä" :kieh:
 
Joskus niillä menee yllättävän kauan tehdä päätöksiä.

Mä oon kerran kans hakenut kesätöihin erääseen isoon vaateketjuun ja sain vastauksen vasta sitten, kun olin työt jo toisessa paikassa aloittanut.. :whistle: Ja molempiin olin hakenut hyvissä ajoin ennen kesää. :xmas: Oisin päässyt tuonne toiseenkin, mutta en nyt ihan jäänyt odottelemaan niiltä vastausta koko kesäksi. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Joskus niillä menee yllättävän kauan tehdä päätöksiä.

Mä oon kerran kans hakenut kesätöihin erääseen isoon vaateketjuun ja sain vastauksen vasta sitten, kun olin työt jo toisessa paikassa aloittanut.. :whistle: Ja molempiin olin hakenut hyvissä ajoin ennen kesää. :xmas: Oisin päässyt tuonne toiseenkin, mutta en nyt ihan jäänyt odottelemaan niiltä vastausta koko kesäksi. :p
No toi tietenkin, mutta ei sitten kyllä mielestäni kannattaisi hehkuttaa, jos lupasivat soittaa sen viikon aikana :/
 

Yhteistyössä