vieras
Mitä sinä täällä mesoat ja arvuuttelet asiaa? Kysy siltä ukoltasi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:sydämiäkin oli raapustettu yhteen lappuun.. ei sopivaa minusta.
Mitä sinä täällä mesoat ja arvuuttelet asiaa? Kysy siltä ukoltasi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:sydämiäkin oli raapustettu yhteen lappuun.. ei sopivaa minusta.
kerään rohkeutta kunnes tulee kotiin..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä sinä täällä mesoat ja arvuuttelet asiaa? Kysy siltä ukoltasi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:sydämiäkin oli raapustettu yhteen lappuun.. ei sopivaa minusta.
sanoit kyl aluks et kaivoit sen takia koska sulla oli omat epäilyksesi ja nyt muka kaivoit ihan muuten vaanAlkuperäinen kirjoittaja ap:nojaa... mun mielestä kaikki suhteessa ei voi olla yksityistä omaisuutta. kännykät ja tietsikat ymmärrän. tosin mies saa kyllä koskea mun kännykkään ja käyttää mun konetta. etsin yhtä kuittia miehen repusta mistä oltiin puhuttu, luvatta joo jos tarkkoja ollaan, mutta yllätykseksi löysin jotain ihan muuta.Alkuperäinen kirjoittaja fff:Kannattiko?? Sulla ei oo mitää oikeutta penkoo toisen yksityistä omaisuutta! Sait mitä ansaitsitkin!!
niin sanoin. mä valehtelin. keksin miehelle jo tekosyytä miksi kaivoin *blush* tuli niin morkkis tuosta kaivamisestaAlkuperäinen kirjoittaja x:sanoit kyl aluks et kaivoit sen takia koska sulla oli omat epäilyksesi ja nyt muka kaivoit ihan muuten vaanAlkuperäinen kirjoittaja ap:nojaa... mun mielestä kaikki suhteessa ei voi olla yksityistä omaisuutta. kännykät ja tietsikat ymmärrän. tosin mies saa kyllä koskea mun kännykkään ja käyttää mun konetta. etsin yhtä kuittia miehen repusta mistä oltiin puhuttu, luvatta joo jos tarkkoja ollaan, mutta yllätykseksi löysin jotain ihan muuta.Alkuperäinen kirjoittaja fff:Kannattiko?? Sulla ei oo mitää oikeutta penkoo toisen yksityistä omaisuutta! Sait mitä ansaitsitkin!!
ei ole viatonta jos kirjotellaan toisen miehelle "kauniita unia <3<3<3" ja mies vielä säästää laput, mies tietää että suutun tuollaisesta. Mitä jos mä säästelisin tollasia lappuja baarista "hei sexy soittele 050459409046 " en tosiaan kokisi tekeväni oikein. :/Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:Ennenkun panikoit enempää, niin ota selville kenen numero on kyseessä. Saattaa olla ihan viaton juttu. Tai sit ei :|
Alkuperäinen kirjoittaja juupelipuupeli:1) Kauanko mies on panttaillut puhelintaan? Mä en osaa kuvitella, että meillä ei puhelimet lojuisi pitkin kämppää.
Aina, koko 3 vuotta mitä ollaan oltu.
2) Onko mies esim. sairaanhoitajaopiskelija? Eli istuuko koulunpenkillä? Itse en ole, mutta muistan, että lukiossa lappuja vielä vaihdeltiin. Kavereille saatettiin kirjoitella tyhmiäkin viestejä, jotka ei oikeastaan tarkoittaneet yhtään mitään. Ne oli sellaista "ryhmähengen vahvistamista". Yliopistolla en siihen kulttuuriin enää kyllä törmännyt.
töissä kokkina
3) Nappaa numero ylös. Soita 020202 ja kysy kenen nro se on. Sanooko nimi sulle mitään?
soitin, ei vastannut.
4) Oliko käsiala selvästi naisen?
OLI!
kiitos, vähän naurattiAlkuperäinen kirjoittaja Tasku Venus:Taidan vissiin olla väsynyt, kun luin että "kyllä kaivoin miehen peppua luvatta ja löysin sieltä viestejä". Rupesin vähän ihmettelemään, niin piti ihan lukasta uudelleen. :$
nainen ei vastannut ja numerotied. ei tiennyt kenen numero on. tuntematonAlkuperäinen kirjoittaja juupelipuupeli:Siis se nainen ei vastannut puhelimeen vai numerotiedustelu ei tiennyt kenen nro?