Kyllä ihmiset on ilkeitä (ja minä herkkänä)! :,(

  • Viestiketjun aloittaja Herkkänä
  • Ensimmäinen viesti
No
Voisit ehkä itsekin vaikuttaa ennalta kommentteihin vastaamalla uteluihin, että olette miehesi kanssa ihastuksissanne kolmannesta pojasta. Täytyy olla sitten jo tosi taukki, joka alkaa tytöstä vaahtoamaan.
 
Herkkänä
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Voisit ehkä itsekin vaikuttaa ennalta kommentteihin vastaamalla uteluihin, että olette miehesi kanssa ihastuksissanne kolmannesta pojasta. Täytyy olla sitten jo tosi taukki, joka alkaa tytöstä vaahtoamaan.
Kenellekkään ei todellakaan pitäisi olla epäselvää että olemme tosi iloisia kolmannesta pojasta. En ole missään vaiheessa sanonut että odotamme jotain tiettyä sukupuolta vaan ollut iloinen siitä että tulin taas ylipäätänsä raskaaksi.
 
Herkkänä
Ilmeisesti pitää alkaa sanomaan rumasti ja isosti että asia menee varmasti perille. Olen luullut että normaali sanominen riittää. Tuntuu että muut odottavat puolestani tätä lasta ja ihan kuin olisin pettänyt muiden odotukset. PYH!
 
vieras
Itse olen monesti tyrmistynyt siitä kuinka ihmiset laukovat typeriä kommentteja eivätkä ilmeisesti itse tajua sitä. Perhesuunnitteluasiat / vauvanodotus on niin arka aihe monelle naiselle että ihmisten pitäisi ymmärtää olla hienotunteisempia, mutta kaikki ei vaan tajua ei....
 

Yhteistyössä