S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tiedoksi vain:onneksi ei vaimo tiedä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kjähkjäh:Alkuperäinen kirjoittaja tiedoksi vain:onneksi ei vaimo tiedä![]()
ja onneksi mies ei tiedä vaimon panoista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:antakaa mun nyt fiilistellätänä itana ei vaimo varmaan saa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:Alkuperäinen kirjoittaja ap:antakaa mun nyt fiilistellätänä itana ei vaimo varmaan saa
![]()
huh, no sit se ei ainakaan ole mun mieheni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja emmental:nooh...tahtoo tietää miehen nimen etukirjaimen!!!!!!!!PLIISS!!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ggg:Alkuperäinen kirjoittaja emmental:nooh...tahtoo tietää miehen nimen etukirjaimen!!!!!!!!PLIISS!!!!![]()
Älä nyt mene näihin mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Yhden palstalaisen mies on oikeesti mun ensirakkaus. Ovat kyl juuri eroomassa, palstan mukaan.
Mutta siis oli poikaystäväni 18vuotta sitten.=)
Alkuperäinen kirjoittaja Lust:siis miten sattuukin olemaan niin että kaikkien pettävien miesten vaimot/avokit palstailee täällä...
Alkuperäinen kirjoittaja Lust:siis miten sattuukin olemaan niin että kaikkien pettävien miesten vaimot/avokit palstailee täällä...