N
neimles
Vieras
Harmittaa, nyppii, vituttaa suorastaan. Surettaa ja ei malttas odottaa että pääsis odottamaan. Meillä on yksi lapsi ennestään, häntä "tehtiin" pari vuotta, ja ennen joulua päätettiin että nyt saa todellakin tulla toinen, voi kun se meille suotais... Tosiaan joulukuusta asti yritetty laittaa alulle raskautta "ihan tosissaan" (sitäkin ennen oltiin jo muutama kuukausi ilman sen kummempaa ehkäsyä, joskus kondomin kanssa..) mutta ei vaan tärppää. Tiiän, että viis, kuus kuukautta on vielä lyhyt aika, mutta mua pelottaa jo valmiiks, että jos tässä menee yhtä kauan tai kauemmin kun esikoista yrittäessä 
Kaikki kyselee, että joko meille on toinen tulossa. Ollaan vaan vastattu, että ei ole. Vähän siihen sävyyn, että ei ole tulossa eikä halutakkaan. Mulle paljon helpompi, kun alkaa kertomaan mahdollisista lisääntymisvaikeuksistani >:|
Miehen vanhemmat ja sisarukset , ne vasta jaksaakin... Joka kerta sama kysymys notta joko tulee seuraavaa, ja miksei tule, eikö pitäis tulla jo!!
Helppohan se on heille ihmetellä, kun itse saavat lapsia vuoden välein..
En tiiä mikä tämän alotuksen pointti on, halusin vaan johonkin selventää päätäni. Voi kun me saatais pian vauva, ... Esikoinen on rakkainta mulle maailmassa, mutta kaipaan toistakin lasta.
Kaikki kyselee, että joko meille on toinen tulossa. Ollaan vaan vastattu, että ei ole. Vähän siihen sävyyn, että ei ole tulossa eikä halutakkaan. Mulle paljon helpompi, kun alkaa kertomaan mahdollisista lisääntymisvaikeuksistani >:|
Miehen vanhemmat ja sisarukset , ne vasta jaksaakin... Joka kerta sama kysymys notta joko tulee seuraavaa, ja miksei tule, eikö pitäis tulla jo!!
Helppohan se on heille ihmetellä, kun itse saavat lapsia vuoden välein..
En tiiä mikä tämän alotuksen pointti on, halusin vaan johonkin selventää päätäni. Voi kun me saatais pian vauva, ... Esikoinen on rakkainta mulle maailmassa, mutta kaipaan toistakin lasta.