Kyllä voikin likan vanhat vauvanvaatteet olla ihania

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Niitä kattellessa miettii, että kuinka toinen on voinut olla niin pieni. :heart: En malta joitakin vaatteita vielä laittaa pois vaan haluan ne säilyttää.

Sen verran olen saanut likan pieneksi jääneitä vaatteita karsittua pois, että niitä on tällä hetkellä menossa vain kaksi jätesäkillistä mun isän työ säilytettäväksi. :D

Maltoon monta vaatetta laittaa kirpparille menoa odottamaan, joitaki olen kylmästi heittänyt pois. Kirpparille olisi vietävää muutama muovipussillinen.

Omia ja likan vaatteita olen heittänyt menemään 4-5 muovipussillista. Mukava saada tilaa ja helpottaa paljon kun isän työ saa säilytykseen vaatteita ja tavaroita. Siellä on jo likan vaunut ja pinnasänky patjoineen.

Ihaniahan ne vauvanvaatteet on. Minä olen kyllä tehnyt pyhän päätöksen, että säilön vain juhlavaatteita ja sen kokoisia vaatteita, joita lapsi on pitänyt ensimmäisinä päivinä kotiin tultuaan. Sadan neliön talossa ei ole häävisti jemmatilaa, kun asukkaita on viisi.

Ihaniahan ne vauvanvaatteet on. Minä olen kyllä tehnyt pyhän päätöksen, että säilön vain juhlavaatteita ja sen kokoisia vaatteita, joita lapsi on pitänyt ensimmäisinä päivinä kotiin tultuaan. Sadan neliön talossa ei ole häävisti jemmatilaa, kun asukkaita on viisi.

No mulla on yksi lapsi joten ei ole niin paljon vaatetta. Mun isä asuu yksi omakotitalossa joten siellä on tilaa säilyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja eikö se ole;22870604:
isäsi koti eikä sun varastos?Ei siellä kauaa tilaa ole jos sä rahtaat sinne kaiken oman ylimääräisen roinas.

No en mä sinne ilman lupaa mitään tavaraa vie. Ja on se kumma jos sieltä tila yhtäkkiä loppuu kun on vielä erikseen varastotilaakin.

Kannattaa säilyttää ne kaikista ihanimmat, ne on kivoja muistoja ja sit kun lapsi kasvaa aikuiseks, ne voi antaa sille. Mä säilytin mm. yhden ihanan pienen kukkamekon, joka on mun tytöllä 1-vuotiskuvassa :) Nyt se nyttää ihan nukenvaatteelta :)

[QUOTE="vieras";22870653]Kannattaa säilyttää ne kaikista ihanimmat, ne on kivoja muistoja ja sit kun lapsi kasvaa aikuiseks, ne voi antaa sille. Mä säilytin mm. yhden ihanan pienen kukkamekon, joka on mun tytöllä 1-vuotiskuvassa :) Nyt se nyttää ihan nukenvaatteelta :)[/QUOTE]

Joo niitä tärkeimpiä mä olenkin säästänyt. =) Tuli vastaan neuletakki josta en ole varma onko mun pikkuveljen peruja. Jos on se sama neuletakki, niin se on yli 20 vuotta vanha.

Likalla oli puolivuotiaana mun veljen rippijuhlissa päällä mun siskon vanha pitsimekko. Nyt silläkin mekolla ikää jo 26 vuotta ja on siis edelleen todella hyvässä kunnossa. Sitten on tallessa mun vanha turkki jonka mummu mulle aikoonaan teki joskus 26 vuotta sitten. Se mahtuu likalle päälle ja se päällä likka nyt tuossa keikisteleeki. :D

onhan se kiva säästää muutama jos on esim. joskus ollut omat vauvanvaatteet. muuten olen kyllä tykännyt ostaa vauvalle omat. makukin muuttuu vuosien varrella. varsinkin vaunijen suhteen. pitää olla kans tarkkana miten vaatteet säilytetään. tarttuuko haju jne. ja monet vaatteet menettää muotoaan jos ne vaan on jossain käyttämättömänä. kerran ku venyttää niin sanoo räts!

onhan se kiva säästää muutama jos on esim. joskus ollut omat vauvanvaatteet. muuten olen kyllä tykännyt ostaa vauvalle omat. makukin muuttuu vuosien varrella. varsinkin vaunijen suhteen. pitää olla kans tarkkana miten vaatteet säilytetään. tarttuuko haju jne. ja monet vaatteet menettää muotoaan jos ne vaan on jossain käyttämättömänä. kerran ku venyttää niin sanoo räts!

No kyllä nuo vaatteet oli edelleen aivan yhtä ihania! :heart: Ja niin hyvässä kunnossa, että niin voi aivan hyvin käyttää vielä.

Vaunut on kyllä sellaaset, että ne on halvat yhdistelmävaunut eli ne saattais mennä uusiksi jos toinen lapsi tulisi.

Yhteistyössä