Kyllä voi olla tylsää!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
Minusta tämä sopuisa yhdessä kyyhöttäminen on tylsää!!!

Ukko tapetoi yhtä huonetta ja penskat puuhaa omiaan.

Ainoa suurempi aikaansaannos tältä päivältä on kahden vuokrasopimuksen kirjoittaminen, jos ei lasketa normaalia siivousta, ruuanlaittoa ja pyykkäämistä :/

Käytiin me ukon kans kaupassa päivällä, ihan Jumbossa, mutta ei se vielä säpinää tähän elämään tuo....

Lieköhän Pavilla tanssit tänään, kun päivällä niin teki mieli tanssimaan =)

Viettääkö kukaan muu näin tylsää elämää????

Kun mun elämäni on tylsää, se on silloin myös tasaista ja turvallista. Sellaista, mistä olen tyytyväinen. En kaipaa äksöniä, sillä äksöniä kyllä tulee, vaikkei haluaisikaan. Useimmiten sellaista äksöniä, mitä vähiten kaipaisi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Kun mun elämäni on tylsää, se on silloin myös tasaista ja turvallista. Sellaista, mistä olen tyytyväinen. En kaipaa äksöniä, sillä äksöniä kyllä tulee, vaikkei haluaisikaan. Useimmiten sellaista äksöniä, mitä vähiten kaipaisi :D

Minä ainakin nuorempana olin sitä mieltä, että mieluummin elää vähän enemmän täysillä (tarkoitan äksöniä juuri) vaikka sitten vähän vähemmän aikaa... =) nyt on mennyt sellaiseksi, että ukko haaveili Becelin vaihtamista johonkin vielä terveysvaikutteisempaan levitteeseen tämän kärsimyksen pitkittämiseksi :D - siinä meidän äksönit....

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Minä ainakin nuorempana olin sitä mieltä, että mieluummin elää vähän enemmän täysillä (tarkoitan äksöniä juuri) vaikka sitten vähän vähemmän aikaa... =) nyt on mennyt sellaiseksi, että ukko haaveili Becelin vaihtamista johonkin vielä terveysvaikutteisempaan levitteeseen tämän kärsimyksen pitkittämiseksi :D - siinä meidän äksönit....
*REPS KOPS* :laugh: Osta sille voita ja sano, että tällä on suomalainen tosimies ennenkin pärjännyt.

Mulla on elämässäni ollut ihan tarpeeksi äksöniä ja mielelläni vietän nämä wanhuuswuoteni kaikessa rauhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sä et taida Provo itsekään tietää mitä haluat...podetkos jotain ikäkriisiä?:)

Joo, kai, en tiedä....haluan mie elää tuon ukon kans ja tiedän, että meillä on suurin osa asioista erinomaisesti, mutta saa kai sitä vähän elämää elämään toivoa??? =)

Joo, kai, en tiedä....haluan mie elää tuon ukon kans ja tiedän, että meillä on suurin osa asioista erinomaisesti, mutta saa kai sitä vähän elämää elämään toivoa??? =)

Mutta kun saa sellaisen vaikutelman että et ole mihinkään tyytyväinen...

Mutta kun saa sellaisen vaikutelman että et ole mihinkään tyytyväinen...

Sellainen mie olen, valitan ja valitan ja vielä kerran valitan - se muuttuu aikaisintaan haudassa, oletan... :/

Voin vakuuttaa, että sitten kun loppuu tylsyys alkaa murheet... Harvemmin sillon kun tapahtuu tapahtuu mitään positiivista. Tasasen tappava tylsyys on kai kuitenkin parasta.... tai en tiedä kun en vielä oo päässyt kokemaan.... koko ajan on sellasta veitsen terällä olemista..... tylsyys on kaukana meidän parisuhteesta.

Yhteistyössä