Kyllä voi olla erimakuisia mansikoita kauppojen edessä! NÄÄ MAISTUU IHAN P¤SKALTA!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Viime viikolla kun ostin eri kaupan edestä, oli makeita ja hyviä, nyt ihan paskan makusia ja pieniä kikkareita!

Miten voi mansikatkin olla NÄIN eri makuisia eri myyjillä :o :x :x :x.

Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
kai sä nyt hyvä ihminen katsoit, et ne on punaisia eikä ruskeita...

Kyllä ne ihan mansikoilta näytti ja mansikan nimellä myytiin, mutta ihmetyttää millä sonnalla nämä on kasvatettu kun maistuu aivan kaameelta pahvilta.

MUA ON HUIJATTU!!! :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
kai sä nyt hyvä ihminen katsoit, et ne on punaisia eikä ruskeita...

Kyllä ne ihan mansikoilta näytti ja mansikan nimellä myytiin, mutta ihmetyttää millä sonnalla nämä on kasvatettu kun maistuu aivan kaameelta pahvilta.

MUA ON HUIJATTU!!! :(

Etkö pyytänyt saada maistaa niitä? Ihan vakiona kaikkia mansikoita mainostetaan makeina jne, mutta totuus on joskus toista.

Alkuperäinen kirjoittaja vihreä sateenvarjo:
Tuon takia en koskaan osta mansikoita maistamatta niitä ensin.

Mä taas en osta koskaan mansikoita kojusta, vaan suoraan marketin viileältä hyllyltä. Monesti olen saanut todeta kaupan marjat paremmiksi, eikä kilohinnoissakaan ole kummoista eroa. Marjat kun puolikin päivää siinä kuumassa kaupan pihassa löysistyvät ja lösähtävät, niin eipä niistä enää juuri iloa ole - kaupan hyllystä saa isoja, yleensä tasakokoisia hyviä marjoja. :p

Mä ostan suoraan viljelijältä, en koskaan marketeista tai niiden edestä. Ainakin tiedän millaisella säällä on poimittu ja että on taatusti hyviä. Reklamaationkin voi tehdä silloin suoraan tuottajalle jos on tarvista. Koskaan ei ole ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Tei:
Alkuperäinen kirjoittaja vihreä sateenvarjo:
Tuon takia en koskaan osta mansikoita maistamatta niitä ensin.

Mä taas en osta koskaan mansikoita kojusta, vaan suoraan marketin viileältä hyllyltä. Monesti olen saanut todeta kaupan marjat paremmiksi, eikä kilohinnoissakaan ole kummoista eroa. Marjat kun puolikin päivää siinä kuumassa kaupan pihassa löysistyvät ja lösähtävät, niin eipä niistä enää juuri iloa ole - kaupan hyllystä saa isoja, yleensä tasakokoisia hyviä marjoja. :p

Aamulla kun ostaa kojusta niin hyviä saa ainakin :D Minulla on kaupan mansikoista niin paljon huonoja kokemuksia, että ei enää niitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mureena:

free-fighting-smileys-529.gif

Yhteistyössä