Kyllä voi ihminen olla tyhmätyhmätyhmätyhmä ja TYHMÄ.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pääsiäismunaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pääsiäismunaus

Vieras
Pakko purkaa kun ahdistaa.. Toissayönä liikaa viiniä ottaneena harrastettiin seksiä tosi pitkästä aikaa ja mies tuli sisuksiin...Kertakaikkiaan en muistanu että kierukka on pois, mulla on ko. kapistus ollu moooonta vuotta ja nyt..tsadam..mällit sisään..voi paska. Kierrosta en tiiä mitään kunn.6vk oli ku. raskaus.

Mun säkällä mä oon kohta niin paksuna. Haukkukaa vaan, ei haittaa.. Ärsyttää olla niin tyhmä!

Eilen nousin vessaan ni mällit valu pitkin reisiä, ei tullut mieleen edes jälkiehkäisy. En usko että raskaudun ku menkat oli muutama päivä sitten ja kierto nykyään 6 vkos. Joo tiedän että voin tulla raskaaksi silti.

kyllä ihminen on kännissä tyhmä, ikääkin jo melkein 28v

[QUOTE="siis";28274289]Ootko joku teini vai mikset menny apteekkiin hakeen niitä pillereitä?[/QUOTE]

Niin no, monesti se matka lähimpään päivystävään apteekkiin näin pyhinä on satakin km suuntaansa, mutta lauantaina ne kai olisi kaikki olleet pari tuntia auki pienemmilläkin paikkakunnilla?
Taitaa ap vähän toivoakin tietynlaista tulosta.

[QUOTE="vieras";28274362]Just tätä heittoa odotinkin ap:ltä. :D

Onnea valitsemallasi tiellä.[/QUOTE]

Toi oli maailman tyhmin provo heitto, rupes vaan ärsyttää, siis abortti ei siis tulisi millään kysymykseenkään. Asiat nyt meni näin, monta oli mutkaa matkassa.. Nyt relataan muutama viikko ja sitte aletaan pohtia elämänmuutosta, mikäli tuloksena sellanen on. Jos alkaisin selittään miten vaikeaa se apteekkii meno ois ollu, ni se kuulostais tältä seliseliseliseliseliseli.. Asiaa ei helpota se yhtään, että miehellä ollu jo pari vuotta kova vauvakuume ja muutaman viikon takainen ku raskaus ei ainkaan siihen auttanu..

Yhteistyössä