Kyllä tympii!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnenetsijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Onnenetsijä

Jäsen
03.01.2013
147
0
16
Mulla jää kyllä isommat traumat tästä toipumisajasta ku itse synnytyksestä.

Haavakivut on äitynyt niin pahaksi etten voi kun oikeastaan maata sohvalla. Liikkuminen aiheuttaa älytöntä tuskaa. Kiva katsella ikkunan läpi ihanaa ilmaa ja vain haaveilla että pääsisi ensimmäistä kertaa
vaunuilemaan :(

Harmittaa!

Onko sulle siis tehty sektio? Kannattaa lähtee näyttämään sitä haavaa jos on tulehtunu. Mulla tulehtu viimesimmän sektion jälkee munasarjan seutu, odottelin kotona liian kauan niin sitte olinkin viis päivää sairaalas.

Sepä se. Synnytys on ollut mulla ohi viimeistään 18 tunin kuluttua, mutta jälkisupistuksista kärsin 2 viikkoa. Ja olivat niin kovia, että olin 24/7 kovilla kipulääkkeillä ja silti pahimpina hetkinä itkin kauhuissani, koska kipu oli niin kovaa ja voimistui vain voimistumistaan.

Tätä odotellessa taas...saas nähdä miten kovat jälkisupistukset on neljännestä, kun kolmannestakin oli jo niin kovat :(

[QUOTE="tollo";28493636]Eipä ole kokemusta, mut ettei vaan olis tulehtunu? Luulis ny et liikkumaan pääsisit muuten.[/QUOTE]

Ei ainakaan näy tulehduksen merkkejä ja terkkarikin sanoi haavojen näyttävän hyvältä.

Alkuperäinen kirjoittaja Onnenetsijä;28493777:
Ei ainakaan näy tulehduksen merkkejä ja terkkarikin sanoi haavojen näyttävän hyvältä.

Kyllä se siitä parantelee ja mietippä, kesä on vasta ALUSSA.. :)

Mulla synnytys heinä- ja elokuunvaihteessa, ketuttaa jo valamiiksi että sitten vaan saan maata sisällä koko loppukesän kivuissa.
Oisinpa määki synnyttänyt jo nyt.. :(

Alkaa olla neljä viikkoa synnytyksestä ja edelleen kipeänä.

Kuinkahan monta särkylääkepakettia vielä kuluu ennenku pärjää ilman.
Kaksi pientä vaunulenkkiä olen tehnyt mutta jaloillaan olo on vaikeaa ja illat on sitten yhtä helvettiä jos on enemmän ollut touhua.

Onneksi mies on ihana ja ymmärtää sekä on ennenkaikkea kärsivällinen ku itse en siihen pysty.

Ei tuo kyllä enää ihan normaalia ole. Käy näyttämässä uudelleen lääkärille. Haavojen pitäisi parantua muutamassa päivässä, pahimmillaankin parissa viikossa.

[QUOTE="Vieras";28560369]Ei tuo kyllä enää ihan normaalia ole. Käy näyttämässä uudelleen lääkärille. Haavojen pitäisi parantua muutamassa päivässä, pahimmillaankin parissa viikossa.[/QUOTE]

Haavat näyttää hyvältä ja ainakin epparihaavan tikit on sulanu jo täysin.

Mulla on jälkitarkastus reilu kahden viikon päästä. Lääkäriajat on ihan loppu täällä. Tottakai päivystys on mutta eivät varmasti ota mua sinne ku ei ole tulehduksen merkkejä.

[QUOTE="Vieras";28560381]Kammottavaa tuo alatiesynnytys, ei voi muuta sanoa...[/QUOTE]

Niinpä. Nyt tuntuu että haluan sektion seuraavan kohdalla jos sellainen meille joskus suodaan. Aiemmin olin todella sitä vastaan koska en vapaaehtoisesti haluaisi leikkauksiin. Mut nyt alkaa mieli muuttua.

Yhteistyössä