Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Se pureminen ei ole kivaa :$ Saman teki esikoinen kun sitä maitoa ei enää tullutkaan niin suihkuumalla kun hän oli tottunu. Ei viittiny tehdä töitä sen imemisen eteen, vaan puras heti kun ei sillä sekunnilla alkanu valumaan. Mulla ei nimittäin maito todellakaan ollu loppu, mut siinä missä sitä aiemmin oli tullu suihkuamalla, niin olis pari sekuntia kauemmin töitä vaatinu.
Mä aloin sitten kanssa jännittää, sitä, että "kohta se purasee" ja se taas ei yhtään auttanu asiaa...
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Mä en ole koskaan ymmärtänyt väitettä et pulloilulla pääsisi helpommalla..
Meillä muksut eivät käyttäneet pulloa koskaan. Kun alkoivat juomaan lehmänmaitoa tissimaidon lisäksi, otettiin käyttöön nokkamuki. Ikää oli noin 9kk.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Isän kannaltahan imetys on ylivoimaisesti helpointa mutta jos ajattelee äidin kannalta että isäkin voisi ruokkia lasta... Kaipa se pullokin on kätevä?
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:mä koin pulloruokinnan helppona,ja mun kaikki 4 saanut pullosta jo laitokselta.
Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:Niin,onhan se niinkin
Täällä kun ei vaan ole sitä iskääkään,niin itse on kaikki ruokinnat suoritettava :/
Alkuperäinen kirjoittaja jep:Peesi!!!Yleensä ne jotka antaa pullosta antavat huoneenlämpöisenä.. Kokeile sitä ni ei mene maidot lattialle.
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Siis nukutteko te koko perhe vielä puol kasilta????
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:mä koin pulloruokinnan helppona,ja mun kaikki 4 saanut pullosta jo laitokselta.
Eli et voi tietää ees kuinka helppoa imetys on...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:Niin,onhan se niinkin
Täällä kun ei vaan ole sitä iskääkään,niin itse on kaikki ruokinnat suoritettava :/
No oli se kyllä meilläkin pullo aika kätevä kun yöllä molempia syötti: toiselle pullo suuhun, toiselle tissi. Tai toinen söi pullosta kun toiselle vaihtoi vaippaa. Ja eihän tätä yörumbaa toisaalta montaa kuuta edes kestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ennariina:Meillä tyttö 11kk ja rinnalla öisin edelleen kerran, mutta muuten pullosta saanut päivisin parin kuukauden ajan. Olen opettanut alusta alkaen jääkaappikylmään maitoon ja hyvin menee. Pitsi avaamattomasta purkista tulee tietty huoneenlämpöistä maitoa, mutta ikinä ei maitoja lämmitellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:mä koin pulloruokinnan helppona,ja mun kaikki 4 saanut pullosta jo laitokselta.
Eli et voi tietää ees kuinka helppoa imetys on...![]()
tiedän,ekan aikana toki kokeilin.ei onnistunut ja siihen jäi. näillä tisseillä ei paljoo imetelty.enkä alkanu asiasta sen enempiä stressaa..(varmasti siis helpompaa mutta ei tällä kertaa mun kohalla )![]()
Alkuperäinen kirjoittaja EAH:Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Mä en ole koskaan ymmärtänyt väitettä et pulloilulla pääsisi helpommalla..
Meillä muksut eivät käyttäneet pulloa koskaan. Kun alkoivat juomaan lehmänmaitoa tissimaidon lisäksi, otettiin käyttöön nokkamuki. Ikää oli noin 9kk.
Sit sä et tiedä jos et oo kokeillut. Lyöt maidot pulloon ja juotat lapselle. Lopuksi pullo tiskikoneeseen. Mikä voi olla vaikeampaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Kannattaa järjestellä se keittiö kuntoon. Laita pullo valmiiks, tutti kiinni siihen renkaaseen ja maitopurkki viereen tiskipöydälle. Ei sitä maitoo tarvii lämmittää. Mä kyllä lämmitin, mut koko homma sujui multa paljon sutjakammin, ei kaatunu maitoa eikä tarvinu yhtäkään tavaraa haparoida mistään kun tiesin missä mikin on.
Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Kannattaa järjestellä se keittiö kuntoon. Laita pullo valmiiks, tutti kiinni siihen renkaaseen ja maitopurkki viereen tiskipöydälle. Ei sitä maitoo tarvii lämmittää. Mä kyllä lämmitin, mut koko homma sujui multa paljon sutjakammin, ei kaatunu maitoa eikä tarvinu yhtäkään tavaraa haparoida mistään kun tiesin missä mikin on.
Nää varmaan johtukin siitä kun eilen vasta imetys loppu..
Niin aika hakusessa. Mutta enköhän mä tästä nyt oppinut.
Itteänikin tuo sähläys nauratti jälkeenpäin,kun voi asiat tehdä vaikeesti..![]()