kyllä tuo kellon siirtäminen on sitten...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ammuvirkkujen äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ammuvirkkujen äippä

Vieras
jostain ja syvältä!
Lapset kun eivät ole tottuneet uuteen rytmiin vielä (1v,3vja 4v muksut)
tänään heräsit hieman yli viiden aamulla...juu ainahan ne on ollet aamu virkkuja, mutta yleensä ovat nukkuneet sentään 6 asti (kuten eilen) ja välistä tietty pitempäänki.
ottas ny toi muksujen sisäinen kello ja hyppäis sillä tunnilla etteen päin :)

Todellakin syvältä. Muksut suht hyvin tottuneet, mutta ite en ole. Mä olisin illalla jo kasilta valmis nukkumaan.
Muksut heräs kyllä sunnuntaina viideltä ja nyt ovat heränneet kuudelta, kun muutenkin heräävät aikaisin. Venytin sunnuntai iltaa tarkoituksella vähän myöhemmäksi et nukkuisivat edes kuuteen. Aamuvirkkuja nämäkin lapset aina olleet, ihme on jos nukkuvat 7 asti.

SAmaa mieltä! Sanoo hän jonka junnu on heränny kahtena aamuna 6 aikaan |O
Ja kivempaa ois kun sitä valosaa ois illasta pitempään, aamusin kun ihmiset ovat ylkeensä kouluissa/töissä jne..

Alkuperäinen kirjoittaja aamuja vaan:
Sori nyt paviaanit, mutta tämä on OIKEA AIKA, kesäaika on sitä kiusaamista ja keksitty juttu.
Pöllö-aivot!

ei, vaan pointti on se, että kelloja rukataan yleensäkään. Oikeaan tai väärään aikaan, sama rutina minulla kumpaankin suuntaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Uskollinen Ystävä:
Todellakin syvältä. Muksut suht hyvin tottuneet, mutta ite en ole. Mä olisin illalla jo kasilta valmis nukkumaan.
Muksut heräs kyllä sunnuntaina viideltä ja nyt ovat heränneet kuudelta, kun muutenkin heräävät aikaisin. Venytin sunnuntai iltaa tarkoituksella vähän myöhemmäksi et nukkuisivat edes kuuteen. Aamuvirkkuja nämäkin lapset aina olleet, ihme on jos nukkuvat 7 asti.

Mä en aatellutkaan et johtuis tuosta kun muakin alkoi illalla ramaseen jo tavallista aiemmin mut tietty se vaikuttaa tuo kellojen siirtäminen.. Jospas se tästä jonkun ajan sisään normalisoituu.

Joo, mua myös ärsyttää suunnattomasti koko hemmetin kellojen siirto!! Ennen likka nukkunut sentään nipin napin seittemään, mutta nyt pomppii pystyssä jo puoli kuuden jälkeen... |O

Onneksi ei ole koskaan käynyt mielessäkään, että yksi tunti voisi vaikuttaa yhtään mihinkään :D Nyt on kiva, kun lapsi vielä pääsee vähän aikaa valoisalla kouluun kahdeksaksikin.

Kyllä kai te tiedätte miksi kelloja käännetään? Ei ihan kiusaksi vaan. Tosin merkitys on vähentynyt nykypäivinä.

Yhteistyössä