Kyllä tuntuu hyvältä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tutteri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tutteri

Jäsen
03.06.2004
140
0
16
Kun anoppikin on huomannut että multa on painoa lähteny pois ja sanoikin sen. Ja ennenkaikkea itse huomaa kuinka farkut jotka alennuksella ostettuina oli piukat niin on nyt just sopivat. AAAAAAHHHHHH!

Tsemppiä kaikille laihduttajille! Hitaasti hyvä tulee!!!

Hienoa! Tuo farkkujen mahtuminen "paremmin" jalkaan, on aivan loistava tunne! Onnea hyvin sujuneesta laihiksesta :)

Itse ostin vuosi sitten ihanat farkut 70 prossan alella, ja päätin että näihin vielä joskus mahdun! Viikko sitten niistä mahtui nappi kiinni :))) jipii! Vielä ei näytä hyvälle, mutta sekin aika tulee vielä, jouluun mennessä!

Ja huom, nuo farkun jäivät reisistä jo kiinni kun ne ostin, yhtään ylemmäs ei noussu ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.09.2004 klo 17:33 Rubber kirjoitti:
Hienoa! Tuo farkkujen mahtuminen "paremmin" jalkaan, on aivan loistava tunne! Onnea hyvin sujuneesta laihiksesta :)

Itse ostin vuosi sitten ihanat farkut 70 prossan alella, ja päätin että näihin vielä joskus mahdun! Viikko sitten niistä mahtui nappi kiinni :))) jipii! Vielä ei näytä hyvälle, mutta sekin aika tulee vielä, jouluun mennessä!

Ja huom, nuo farkun jäivät reisistä jo kiinni kun ne ostin, yhtään ylemmäs ei noussu ;)

Toi on kyllä jo tosin hyvin toikin... hyvin menee ja jatketaan! :flower: :flower: :flower:

vau onnea.. toi on aivan mahtava tunne.. mä oon onneksei hukannu kaikki vanhat housut.. juu kyl ne jossain on.. mut tarkotus on alkaa ettii niitä pikkuhiljaa.. ja meniaan mahtuu niihin... vielä joskus..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.09.2004 klo 09:10 nirzu kirjoitti:
vau onnea.. toi on aivan mahtava tunne.. mä oon onneksei hukannu kaikki vanhat housut.. juu kyl ne jossain on.. mut tarkotus on alkaa ettii niitä pikkuhiljaa.. ja meniaan mahtuu niihin... vielä joskus..

Mä niitä farkkuja sovitellessa sanoin myyjälle jotta kyllähän nää just ja just menee kiinni, muttei pysty kunnolla liikkumaan. Kehotti kuitenkin ostamaan ne ja lisäsi jotta kyllä ne ajastaan pikkusen venyy... Mutta kun eivät venyneet niin minä laihduin (ainakin puntarin mukaan :D ). Eihän ne olleet kuin 5 euroa kappale ne housut ja oikein liikkeestä.

Muita vanhoja housujani olen laitellut jo vaatekeräykseen, ihan niin pieneksi en aio enää joutua ;)

Mä tein semmosen virheen että painaessani 80kg, ostin uudet housut semmoiset ihanat hopparityyliset ja nyt -10 ne tippuu jalasta ja on kamalan näköiset kun kiristää vyöllä niin noi löysät makkarat jää kuitenkin sinne löllymään vyön alle..

Yhteistyössä