kyllä täytyy olla todella kiitollinen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkubertta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pikkubertta

Aktiivinen jäsen
13.06.2005
1 903
0
36
ihanista isovanhemmista. Tänään oli sellainen tilanne että hoitoon oli ilmoitettu ettei tyttö tarvii hoitoa ja sitten tietysti miehen pitikin mennä töihin... Mie sitten pohtimaan että mitäs nyt niin mun isä vaan totes että tuo tyttö hänelle, kyllä hän hoitaa :) Mun äiti siis on vielä työelämässä ja isä eläkkeellä. Kovin tyytyväinen ja ilonen tyttö tuli ukon luota kotiin! Muita hoitajia meillä ei oikein olekaan joten ihanaa että tuo ukko jaksaa ja haluaa olla lapsen kanssa ja mummokin tietysti silloin kun ei ole töissä =)

mulla on kans onni ku on nuita mummoja ja pappa jotka ottaa tyttöjä hoitoon aina kun tarvin. Ja nuorimman kummitäti on kans yks joka on oikea malli kummi. Aina on valmis ottamaan tytön hoitoon jos tarvin hoitajaa.

No mun vanhemmat ja äitini uusi mies haluavat myös viettää likan kanssa aikaa. Exän isä nyt jonkun verran on tekemisissä likan kanssa, mutta isänsä äitiä likka ei edes tunne.

Nyt kun likka on isompi, niin isänikin pärjää hänen kanssaan. Pari kertaa ollaan tehty niin, että olen laittanut likan isäni luona nukkumaan ja mennyt töihin. Sitten aamulla olen likan kanssa herännyt. Eli isäni ei ole tarvinnut huolehtia mistään, mutta on ollut paikalla ihan siltä varalta, että likka herää.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
No mun vanhemmat ja äitini uusi mies haluavat myös viettää likan kanssa aikaa. Exän isä nyt jonkun verran on tekemisissä likan kanssa, mutta isänsä äitiä likka ei edes tunne.

Nyt kun likka on isompi, niin isänikin pärjää hänen kanssaan. Pari kertaa ollaan tehty niin, että olen laittanut likan isäni luona nukkumaan ja mennyt töihin. Sitten aamulla olen likan kanssa herännyt. Eli isäni ei ole tarvinnut huolehtia mistään, mutta on ollut paikalla ihan siltä varalta, että likka herää.
Meillä tuo tyttö on ollu ihan vauvasta asti ukolla muutamia tunteja hoidossa jos on tarvis ollu - luotan siihen hoitajana melkein enemmän ku itteeni ;) :whistle:

Yhteistyössä