Y
yksi äiti vaan
Vieras
Joskus aikaisemminkin ollu palstalla vastaavia tilanteita, mut nyt ihan omalle kohdalle sattui: Elikkäs olin poikamme ( 3 vee) kanssa leikkipuistossa ja siellä oli uusien naapuriemme poikiakin, ikää 5-9 vuotta. Menin sitten kauemmas penkille istumaan ja katsoin sieltä lapseni leikkejä. Huomasin sitten että poikani vastasi jotain isommille ja alkoi käyttäytyä levottomasti. Pojat hyppelivät ja nauroivat. Menin lähemmäs ja kuulin sitten, että ne huutelivat lapselleni v.....a, s......a, ym. kivoja juttuja. Haukkuivat idiootiksi kakaraksi ja alkoivat viskellä hiekkaa. Kivahdin pojille asiasta, et Hei, lopettakaa heti! He vain nauroivat ja tyyliin haistattelivat minulle. Hetken päästä tuli pienimmän äiti hakemaan sitä kotiin ja tämä poika kertoi äidilleen, et minä komensin häntä. Äiti hyökkäsi sanallisesti kimppuuni ja sanoi, ettei minun tehtäväni ole komentaa hänen lastaan. Vastasin vain äidille, että olisit sitten katsomassa täällä lapsesi perään ,mitä hän täällä touhuaa. Ja, KYLLÄ, aion tästäkin eteenpäin puuttua jos jotain vastaavaa tyhmää tekee. Äiti tuhahti jotain ja lähtivät puistosta. VOI MEITÄ MAMMOJA!!!!