Kyllä taas isojen tyttöjän telttamallistot kannustaa laihduttamaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Etsiskelin itselleni paitaa tuleviin juhliin ja kun kokoa on reippaanlaisesti piti kääntyä xl-mallistojen puoleen. Monta kauppaa tuli koluttua läpi ja tarjolla tuntui olevan lähinnä jotain hippi-vermeitä, jotka ei ole mun tyylisiä ollenkaan. Tunikat oli polviin asti pitkiä ja näytti lähinnä siltä kuin olisin äitiyshameen vetänyt housujen päälle. Ja suurin osa oli jotain trikoota (tai mitä lie) mikä oli niin raskasta, että oikein valui kohti lattiaa ja nuoli ihoa. Jäi paita ostamatta.

11 kiloa on tähän mennessä saanut pois, mutta monta mokomaa pitää vielä pudottaa, ennen kuin voin ostaa normaaleja vaatteita kauppojen mallistoista.

Tiedän, turha purnata, kun olen itse itseni tähän jamaan saattanut...

Mutta toisaalta, toimii varmasti hyvänä motivaattorina laihdutuksen suhteen että saa sellaisia vaatteita mistä tykkää :) Tsemppiä kovasti. Vaikka onhan toi hölmöä että isokokoisille on vaan noita telttoja.

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Mutta toisaalta, toimii varmasti hyvänä motivaattorina laihdutuksen suhteen että saa sellaisia vaatteita mistä tykkää :) Tsemppiä kovasti. Vaikka onhan toi hölmöä että isokokoisille on vaan noita telttoja.

Todellakin motivoi, odotan jo innolla, että saan jotain ihmismäistä päällepantavaa. Tosin olisin tarvinnut semmosta jo nyt...

Kurkistapa ulkomaiset nettikaupat jos ankea tarjonta harmittaa... Itselläkin parempi olo, kun voi pukeutua kauniisti ja oman maun mukaisesti myös koossa 48 eikä tarvitse odottaa aina "sitku oon laihduttanut 20kg" :) Googletapa esim brittiläinen Yours Clothing, sopuhintaista vaatetta ja kokotaulukotkin pitävät paikkansa, helppo tilata & nopeat toimitukset :)

Yhteistyössä