Kyllä tää elämä on sit mahtavaa =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellalettas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hellalettas

Aktiivinen jäsen
12.02.2008
5 623
0
36
Ei rahat riitä edes laskujen maksuun, vaan niitä on aina vaan siirretävä. ei mulla ole varaa olla sairaslomalal, vaikka tuo jalka ei keittiötyötä kestäkään.

kuukausi ilman sitä pientäkään palkkaa on liikaa.
saitauspäivärhää en vielä saa, koska sairaslomani jatkuu kuun viimeiseen päivään asti.
Menen siis töihin, vaikka olisi kuinka kipeä. Ei uta. Pitää toivoa että saisin vaikka suurimman osan päivästä kuoria pottuja :whistle:

Näinhän se on. Vaikka mäkin oon ä-lomalla (ja tulot melkein kuin palkka), niin välillä tulee niin isoja laskuja, että! Mitäs sitten kun jään hoitovapaalle... Ja väkisin niitä isoja laskuja tulee, esim. vakuutuksista. Ei meillä ainakaan mihinkään turhaan tuhlailla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miksi olet sairaslomalla ? onko mies töissä ?

mu jalka on kipeä koko ajan ja kipeytyy lisää, kun ten töitä.
keitiöllä kun ei hirveästi istuta.

kirralle odotan läheteä että pääsisin vaivasenluuleikkauksen, mutta siihen voi emnnä viakak kuinka akuan että sienne pääsee...
mies on töissä, mutta hänenkin työt loppuvat lokakuussa. tää pätkätyöläisten arki on TODELLA ihanaa...

Alkuperäinen kirjoittaja hanna08:
Eikö sairaslomalta saa samaa palkkaa vai muistanko ihan väärin?

ensimmäiset 28 päivää meidän työpaikalla saa, mutta loppuaika menee sitten kelanm rahoilla. minä oln jo elokussa saikulla, joten eipä taida kovinkan paljoa palkkaa tulla

Yhteistyössä