Kyllä sitä vaan pienestäkin voi tulla niin paha mieli, kun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lämminsydän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lämminsydän

Vieras
mulla on sellanen aikuisten ystäväkirja..siis ihan normi kysymyksiä ja olisin halunnut,että mieskin siihen olisi kirjoittanut,mutta ei kelvannut,
kun sitä mieltä,että se on vain ystäville..mullahan niitä on tasan 3kpl..
typerä asia,mutta tulipahan paha mieli ja silmät kostuivat... : /

Höh! Onhan oma mieskin ystävä. Omani on paras ystäväni. Kyllä se on sen verran syvää ystävyyttä, jos jonkun kanssa elämänsä jakaa, että kai nyt voisi ystäväkirjaan yhden sivun täyttää :/

Moni naureskelee, että ei heidän miehensä ainakaan tommottiseen kirjoittaisi. Miten ne teidän miehet nyt tähän ap:n juttuun liittyy?

Ja ystäväkirjahan ei mikään höpötys ole, vaikka se joillekin edustaakin vain lapsuusaikoja! Miten hienoa olisi kerätä vuosien varrella törmäämiensä ihmisten tarinoita yksien kansien väliin ja lueskella niitä sitten vanhana nutturapäänä vanhainkodin kiikkustuolirivissä. Ei kävis aika pitkäksi.

Mullakin on ystäväkirja ja siihen on kirjoittanut mun mies tietysti. Lisäksi mun veljet, n. 10 muuta mieskaveria ja kaikki parhaat naisystävät. Mun mies oli vielä ihanasti laittanut, että "ketä ihailet", niin vaimoa :)

Jotkut miehet ei vaan osaa kirjoittaa mitään tuollaisiin ystäväkirjoihin. Vaikka nainen olenkin, olen aina inhonnut täyttää ystäväkirjoja, jo silloin lapsena inhosin. Jospa ap:n mies ajatteli, että ei oikein osaa kirjoittaa, ei keksi vastauksia tms., eikä siksi jaksanut lähteä juttuun mukaan.

Yhteistyössä