Kyllä sitä nyt itketään ja valitetaan - itsekkyydestä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eihän se oikeasti toimi jos ei selkeitä vuoroja ole annettu. Kiva että naapuria autetaan, mutta niin se homma ei vain pidemmä päälle pelitä. Kokemusta muutamasta rivitalosta.

Muutama ei halua tehdä yhtään mitään ja vähintään joutuu ovella huutamaan että saa jotain tapahtumaan.

Vähänkin vanhemmat (n.50v) rouvat vetoavat aina lumitöiden olevan Miesten Töitä, asuuhan talossa Miehiä.
jne. lista jatkuisi loputtomiin.

minun veljen vaimo ei osannut haravoida kun tapasivat. Olivat kumpikin silloin noin parikymppisiä. Nyt 35v ja on joutunut jo muutaman kerran haravoimaan kun omakotitalon ostivat, mutta ei se helppoa ole ollut. Vanhemmat passanneet kaikki kolme lasta niin mites sitä voi oppia?

Lumityöt voi tehdä vaikka itkuhälyttimen kanssa joko hyvin myöhään illalla tai hyvin aikaisin aamulla, jos mikään muu ei onnistu. Jos toinen lapsista on vielä päivähoidossa, ja tämä äiti kotona, niin nukkuuhan se toinen lapsi myös päiväunet.

Ja jos lapset tarpeeksi pieniä niin laittaa rattaisiin istumaan ja katsomaan kun äiti kolaa.

Nimimerkillä aina olen saanut lumityöt tehtyä kaksosten kanssa, paitsi odotusaikana kun olin ennenaikaisten supistusten takia saikulla. Silloin kävin maha pystyssä itkemässä yhden kerran lumiauran kuskille että voisiko se ottaa vallin pois meidän pihasta, kun mies on jenkkilässä ja minä en saa tehdä lumitöitä. Auramies heltyi. Ei siis aurannu meidän pihaa, mutta poisti sen painavan vallin, mikä olis muuten jäätynyt.

Yhteistyössä