Kyllä Sedu antoi mukavan äitienpäivälahjan lapsensa tuoreelle äidille...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taviksenkaavaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Taviksenkaavaan

Vieras
Kyllä Sedu saisi mielestäni nyt hävetä kunnolla. Herra on koko kevään paistatellut lehtien palstalla viime kuussa syntyneensä vauvansa avulla. Eilen Seiska oikein kuvan kera uutisoi miehen varpajaisista, että nuoren äidin sijaan mies jakoi kuolaansa aivan jonkun muun kanssa täysin julkisesti. En tiedä millainen suhde kaverilla on lapsensa äisin kanssa ja ei se minulle kuulukkaan. Silti kyllä tuollaisen julkisuuden konkarin tulisi ymmärtää sen verran lapsen äitiä kunnioittaa, että ei sentään omissa varpajaisissa julkisesti limailisi muiden naisten kanssa. En usko, että Seiskan juttu olisi kenellekkään tuoreelle äidille mieluinen äitienpäivälahja...

Mä en tajua, miksi kukaan lukee seiskaa, koska sen "uutisten" taso on juuri tuota.

Jokainen joka kyseisen paskajulkaisun sivuille eksyy tai sen ostaa tai tilaa, samalla tukee sitä että julkaistaan ilkeitä juttuja toisten elämästä.

Hävetkää kaikki!

Samaten ap nyt julkaisee sen täällä.
En usko, että kaksplussan juttu olisi kenellekkään tuoreelle äidille mieluinen äitienpäivälahja. Jos hän sattuu lukemaan tätä palstaa.

HYI! Toi on muuten jo melko extreme-ällöttävää toimintaa!

Muistaakseni Sedu sanoi joskus (olikohan diilissä?) että tekee kaiken täysillä, ehkä se nyt pyrkii täydelliseen sikamaisuuteenkin?

Hyhhyh, toivottavasti osaa edes hävetä, vanha mies.

Jos Sedu ei ole parisuhteessa lapsen äidin kanssa niin mielestäni sillä ei ole mitään merkitystä missä ja kenen kanssa hän suutelee. Eihän siinä tapahdu minkäänlaista petosta. Tuskin Sedu asiasta itse on Seiskaan kirjoittanut ketään loukatakseen. Ja miksi tuollaisen pitäisi edes loukata jos parisuhdetta ei ole?

Jos Sedu ei ole parisuhteessa lapsen äidin kanssa niin mielestäni sillä ei ole mitään merkitystä missä ja kenen kanssa hän suutelee. Eihän siinä tapahdu minkäänlaista petosta. Tuskin Sedu asiasta itse on Seiskaan kirjoittanut ketään loukatakseen. Ja miksi tuollaisen pitäisi edes loukata jos parisuhdetta ei ole?

Onhan he parisuhteessa naimisiin menokin on ollut suunnitteilla.

Sitten vielä mainostaa omaa paikkaansa äitien päivällä... http://www.namu.fi/events/club-namu-ihana-naiset-namussa/ MAUTONTA Tuossa paikassa tuskin kovin moni äiti on käynnytkään. Olen ymmärtänyt, että paikan suosio rajoittuu puhtaasti 18-19 vuotiaisiin tissimisseihin.

Kuka ihme se ees on :D

Entinen yökerhomoguli, joka luopui suurimmasta osasta yökerhoista pari vuotta sitten. Nykyään yksi teinidisko Turussa ja toinen Hesassa. On se kai joskus pelannut jalkapalloakin, mut tunnetaan paremmin siitä, että menette omaisuutensa siihen ostamalla Hakan. Sit se oli Hjalliksen kans diilissä, jossa käyttäytyi tosi sovinistisesti mun mielestä. Eli aika nobody!

Ei kukaan pakota ketään julkisuuteen. Kyllä tämä kyseinen kaveri on sinne ihan itse pyrkinyt. Väitä, että Seiskan jutut ovat tämän kaverin bisneksiä mukavasti aikanaan kasvattanut. Nyt sitten siitä joutuu maksamaan, jos tuolla tavalla sikailee.

Hyi helvetti mikä ukko. Luin juuri MTV:n viihdeuutisista kuinka hän ja hänen avopuolisonsa viettävät Sedun äidin luona äitienpäivää. Zero respect tälle kaverille!

Yhteistyössä