Kyllä se sikaflunssa vaan alkaa hermostuttaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Huomasin vaan itse aamulla bussissa, että alkoi hermo kiristyä, kun puolityhjässä bussissa tosi räkäinen mummeli meni tietysti mun taakse istumaan, ja aloitti samointein antaumuksellisen yskimis- ja niistämismaratonin. Siis ihan kamalaa räkimistä, ei mitään pientä köhimistä tai niiskutusta...

Normaalistikin kyllä ajattelisin ettei ole kivaa, mutta nyt oli viittä vaille etten vaihtanut istumapaikkaa. Ja ei, en mielestäni ole kovin hysteerinen ja olen ihan maalaisjärkellä koittanut sisäistää että koululaiset sen flunssan sitten viimeistään kotiin tuo kun koulu alkaa, mutta kyllä sitä vaan nyt raskaana ollessa miettii eri tavalla vaikka kuinka yrittäisi olla panikoimatta. Muita saman huomanneita?

Mua ei ainakaan vielä hermostuta....meillä 2 koululaista, 2 opiskelijaa, 1 leikki-ikäinen, mies töissä...kotiin se kantautuu kenen tahansa mukana, jos on tullakseen tai sit sen saa muualta.Mä raskaana hormonikierukasta huolimatta( tosin ei vielä varmuutta onko normaali vai kohdunulkoinen; huomenna varmistuu...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
omasta puolestani en pelkää, mutta muutenkin sairaalakierteessä olevien lasten takia kylläkin..

Mä pelkään omastanikin, ja myös sairaalakierteessä olevien lasteni takia. Tuntuu, että eipä tolta taudilta voi silti välttyä ja mulle on vain vakuuteltu, että jos se vie hengen niin niin oli sitten tarkoitettu:/ (jes, kun viime talvena jo influenssa ja rota meinasivat tehdä sen meidän lapsille, sekä ne jälkitaudit)

Alkuperäinen kirjoittaja SATANA:
KYLLÄ SE HERMOSTUTTAA, KUN PALSTA TÄYTTYY TEIDÄN VAUHKOJEN HYSTEERISISTÄ AVAUKSISTA

Toi on niin totta!!!!!! Eikö vois laittaa kaikki saman otsikon alle, ei olis koko ajan otsikko mikä koskee samaa asiaa!!!!!!

kummallinen lunssa just. Lihakset tosi kipeet, kurkku tositosi kipee, lämpöä ja kuivaa yskää. Kesti pari viikkoa. Jäin miettimään, josko se oli tuo sikalenssu...

Alkuperäinen kirjoittaja SATANA:
KYLLÄ SE HERMOSTUTTAA, KUN PALSTA TÄYTTYY TEIDÄN VAUHKOJEN HYSTEERISISTÄ AVAUKSISTA

Hyvä SATANA alias ÄRRR Sinua hermostuttaisi varmasti paljon vähemmän jos jättäisit nämä viestit avaamatta. Kaikki varmasti ymmärtävät sinua, mutta olisi aika suuri vaatimus pyytää että keskustelupalstalla ei saisi keskustella jostain aiheesta vain siksi että yksi ihminen hermostuu pahasti lukiessaan aiheesta. kun mietit tätä niin ymmärrät varmaan että kaikille hyvä ratkaisu olisi se että jättäisit nämä viestit avaamatta. Jos sinua ahdistaa kuitenkin senkin jälkeen niin ehkä voisit avata oman ketjun jossa voisit purkaa ahdistustasi ihan omin sanakääntein? Miltä tämä kuullostaa?
Kaikkea hyvää sinulle :flower:

Yhteistyössä