Kyllä se poika osaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Tuo kuopus osaa sit näköjään pissata minne haluaa ja milloin haluaa. Juu ei, ei suinkaan pottaan vaan olohuoneen lattialle. Meillä oli tänään oikein kilpajuoksu, ku mä kiikutan pojan potalle, juoksen ite hakemaan paperia, jolla pyyhin olohuoneen lattialta pissat pois. Poika juoksee perässä ja juuri kun olen saanut pyyhittyä tekee uudet pissat. Taas poika potalle ja hakemaan paperia. Ja poika perässä tekemään samaan kohtaan uudet pissat. Tätä tehtiin 5 kertaa, sit tais pissat loppua, ku lopulta piti oikein ähkiä, et sai pienen lammikon. Ja hauskaa oli, ainakin pojalla. Eipä ole pitkään aikaan kuulunut sellaista räkätysnaurua. :laugh: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
olohuoneessa on parkettia, keittiössä laminaatti.

Jääkö pissasta jälkiä lattiaan? Mietin tuota laminaattia että miten kestää just pissaa. Tekis mieli laittaa mutta kun tuo meidän katti on yks pirun puupää ja lirauttaa joskus lattialle.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:

Jääkö pissasta jälkiä lattiaan? Mietin tuota laminaattia että miten kestää just pissaa. Tekis mieli laittaa mutta kun tuo meidän katti on yks pirun puupää ja lirauttaa joskus lattialle.

No meillä on julkisentilan laminaatti, joka kestää vähän enemmän, mutten tiedä koskeeko se pissaa. ;) Mut niin kuin mä jollekin olen sanonut, mä laitan sellaisen lattian, josta tykkään, elämisen jäljet saa näkyä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:

kait sitäkin on erilaatusia, meil ainakin vanhassa asunnossa kesti tosi hyvin, vaikka tuo yks viipotteli ilman vaippaa sen verran paljon jo ihan pienestä, että tuli putsattua pissa jos toinenkin

Juu, meilläkin tänään ekaa kertaa saatiin potalla istuessa pissit aikaan, ja poika kun oli asialla, niin tietysti kaikki ohi. Mutta tyytyväinen äiti vaan kehui kovasti ja pisti vessan maton pyykkiin...

Enää ei tarvi pojan pissoja siivota kun ei käytä vaippaa muuta kuin öisin.
Tuo kissanpissalätäkkö olis mahdollisesti koko päivän lattialla. Pissaa kyllä aina samaan paikkaan jos pissaa.
Meillä on nyt lattiat muovia ja niit ei tarvi pelätä että menis pilalle.

Yhteistyössä