Kyllä se on niin inhottavaa jos silmien kans on ongelmia

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Kiitos ihanan siitepölyn mun silmät kutiaa ja tuo on oireista mun mielestä kaikista pahin. Välillä tuntuu, että tekis mieli repiä silmät päästä.

Käytiin likan kans päivällä kaupas ja olin pihalla ehkä joku max. 25 minuuttia. No tuo riitti. Kamala kutina taas silmiin ja toki silmiä pitää hinkata. Laitoon silmätippoja ja otin toisen allergialääkkeen (vaikka on määrätty otettavaksi vain yks).

No pian huomasin, että vasemmas silmäs on sellaasia limavanoja ja otin ne pois. Sitte luulin, että ulkonurkas on kans joku isompi limakohta koska siltä se näytti. No pian huomasin, että silmän valkuaanen on turvonnu! Meni vain pahemmaksi koko aika. Lisäksi tuli silmän alle pientä paineentunnetta.

No kävin toisella paikkakunnalla päivystykses eikä silmälle mitää tehty. Kuulemma allerginen silmätulehdus. Valkuaanen selvästi turvonnu ja värillinen osa jää alemmas. Sain reseptin toisiin silmätippoohin ja nenäsuihkeeseen, mutta eihän täällä tai Kauhajoella mikää apteekki auki oo, että huomiseen pitää odottaa.

Ny turvotus on laskenu vähän, mutta on sitä silti ja silmä sekä sen ympärystä on aristavat.

Mä toivon, että sataas vettä kaatamalla niin helpottaas tätä oloa. Onneks flunssa alkaa jo hellittää, allergiaoireet ja flunssa yhtä aikaa on vallan mukavaa. :headwall:

Yhteistyössä