Kyllä se on niin, että lihavia pilkataan ihan oikeasti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
Jumbossa tänään sellainen aika pulska vartijatyttö lahti juoksemaan (en tiedä miksi), niin nuoret miehet tosi ilkeästi nauroivat perään :/ varmasti tuli tytölle tosi paha mieli....ei varmasti jäänyt kenellekään epäselväksi miksi ja kenelle nauroivat :/

Tuollaista se on, varmaan jos itse uskaltaisi jonnekin niin samanlaista olisi, kapakassa miehet katsoisivat, että jos maapallolta loppuisivat kaikki naiset ja osa miehistäkin, niin ehkä sitten voisin hakea tuota tanssimaan jne..... :/

Alkuperäinen kirjoittaja EnnaH:
Kyllä meitä hoikkiakin. Aina ollaan kyselemässä ja kyttäämässä syökö tarpeeksi.

Oliko pakko päästä kertomaan, että olet hoikka. Ihmeellinen tyyli joillain, kun pitää joka välissä olla tuomassa itseään esiin. Liekö huono itsetunto vai mikä on taustalla. :(

Mä olen miettinyt että miksi se on okei haukkua lihavia mutta ei sitten laihoja :/
Onko kenelläkään oikeutta haukkua ketään ja aiheuttaa pahaa mieltä?Niinku Rumpali sanoi Bambissa "jos ei ole hyvää sanottavaa, parempi olla hiljaa" :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Oliko pakko päästä kertomaan, että olet hoikka. Ihmeellinen tyyli joillain, kun pitää joka välissä olla tuomassa itseään esiin. Liekö huono itsetunto vai mikä on taustalla. :(

No mikäs siinä on? Miksei sais sanoa olevansa mitä on? Olisko ollut ok että EnnaH olis sanonut olevan pulska, sit ei haittais vai? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No höh, mä en ymmärtänyt asiaa ollenkaan noin. :o Kai sitä saa heittää kommenttia omakohtaisesta kokemuksestaan. Eihän tuossa yritetty itseään tuoda esille, niinkuin sanoit.

Mua on ainaki haukuttu ihan aikuis iässä kun hiukan tukevahko oon...
Tyhmä kouluja käymätön "lotnikka"...älkää kysyko mitä tuo tarkoittaa,oli uusi sana mullekin. :/

Mä jopa välillä ihailen uhkeita naisia, siis sellaisia jotka on ylpeitä kehostaan ja pitää nuorekkaita vaatteita.. uskaltaa näyttää kilonsa..

En tietenkään ihaile niitä kiloja vaan niiden ihmisten minäkuvaa ja rohkeutta..
Pieni pyöreys voi jollain olla jopa kaunista, mutta liikakilot rasittavat elimistöä, sisäelimiä ja ovat vaaraksi terveydelle..

Siis enhän minä nyt lihaville ala tuolla mitään herjaa heittää enkä osoittelemaan saati naureskelmaan... Mutta. Jos ihmisellä on esimerkiksi 50 kg ylipainoa ja on ahtautunut piukkoihin vaatteisiin ja puuskuttaa tuolla ulkona eteenpäin suurella tuskalla, saa kai sitä vähän säälitellä tai omassa mielessään ajatella "voi apua". Eihän sillä ihmisellä ole kuitenkaan mitenkään hyvä olo.

Minulla ei ole mitään lihavia vastaan, mutta lihavakin voi olla ihan tyylikkäästi. Lihavakin voi meikata ja pukeutua kauniisti. Eikä lihavan tarvitse koko ajan syyttää omasta ulkonäöstä muita. Luokallani oli nuori nainen, noin 30 kg ylipainoa, jonka mielestä koulun ruokalan nakkikastike oli syynä hänen kohonneeseen verenpaineeseen. Meinasin jo sanoa, että katohan monta sipsipussia ja viineriä vetäiset iltasella...

mulla sisko on aika pulska pituutesa nähen mut se on kyl muute tosi nätti..se on vaa sellanen herkkuperse et hampurilaiset kelpaa ku yksin asuu..kyl se varmaa tajuu alkaa tekee asialle jotain ku ikää tulee lisää :/
mutta myös pulskat on sievii jne.
en siis hauku enkä moiti!(en siltikää vaikka oma siskoni oisi hoikka)

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Mä olen miettinyt että miksi se on okei haukkua lihavia mutta ei sitten laihoja :/
Onko kenelläkään oikeutta haukkua ketään ja aiheuttaa pahaa mieltä?Niinku Rumpali sanoi Bambissa "jos ei ole hyvää sanottavaa, parempi olla hiljaa" :)

Sinullahan on vapaus alkaa haukkua laihoja. Haukkua voit vaikka sanoin: "onpas rumaa kun pidät itsestäsi huolta, liikut ja syöt terveellisesti. Onpas karmeeta kun sinulla on pienempi riski lihaviin verrattuan sairastua diabetekseen. Alahan jo pikku hiljaa vetämään viineriä naamaan, että tuollaisestakin rumuudesta päästään kuin hoikkuus. Läskiys on kaunista."

mulla sisko on aika pulska pituutesa nähen mut se on kyl muute tosi nätti..se on vaa sellanen herkkuperse et hampurilaiset kelpaa ku yksin asuu..kyl se varmaa tajuu alkaa tekee asialle jotain ku ikää tulee lisää :/
mutta myös pulskat on sievii jne.
en siis hauku enkä moiti!(en siltikää vaikka oma siskoni oisi hoikka)

Olen ollut sekä lihava että laiha ja voin sanoa, että laihana on PALJON helpompaa elää. KAikki suhtautuvat ystävällisemmin, saat palvelua joka paikassa paremmin yms.
Entäs miehet: On ihan sama, mitä laihana sanon, olen silti ihana ja viehättävä ja fiksu jne. mutta lihavana kukaan ei edes kuuntele, mitä puhun. ero on aivan hämmästyttävä.
Pilkaamaan minua ei ole ainakaan vasten kasvoja kukaan alkanut, johtuen ehkä siitä, etten ole lihavanakaan mitenkään ruma, mutta laihana olen paljon "parempi ihminen" kanssaeläjien mielestä.

Ylä-asteella oli sellainen todella lihava tyttö. Hän itsekin naureskeli, että 'ostinpa farkkukaupan isoimmat levikset' :) Hänellä oli hyvä itsetunto ja nätit kasvot. Ja mikä ihmeellisintä, tuolla pullukalla oli aina poikaystävä =0 Me pikkugimmat oltiin aivan ällikällä lyötyjä, mutta salaa kyllä ihailin sitä tyttöä...

En minäkään huoli ystäväkseni lihavaa, kyllähän se kertoo paljon ihmisestä;ei ole liikunnallinen,itsestään huolehtiva jne. Minulla vain hoikkia ja iättömiä kamuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Haloo:
Sinullahan on vapaus alkaa haukkua laihoja. Haukkua voit vaikka sanoin: "onpas rumaa kun pidät itsestäsi huolta, liikut ja syöt terveellisesti. Onpas karmeeta kun sinulla on pienempi riski lihaviin verrattuan sairastua diabetekseen. Alahan jo pikku hiljaa vetämään viineriä naamaan, että tuollaisestakin rumuudesta päästään kuin hoikkuus. Läskiys on kaunista."

Ei se nyt ihan niin mene, että laiha eläisi välttämättä terveellisesti! Eräs ystäväni on ikänsä ollut todella hoikka, samaa kokoa huippumallien kanssa. Siis ihan "riuku" (kaikella rakkaudella :heart: ). Eikä todellakaan elä yhtään sen terveellisemmin kuin me muut (ei niin mallikkaat ;) )
Ei vaan oikeastaan koskaan syö kunnolla... Kunnolla tarkoitan tavallista ruokaa, normaali annoksia jne. Työpaikalla saattaa syödä yhden sämpylän ja illalla jotain kotona :o

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti ja tytöt:
mihin aikaan olit jumbossa tänään? josko törmättiin...? :)

Jaaks, joskus varmaan klo 16.30 jälkeen =)

no sit ei oltu samaan aikaan. oliko ne helkutan vaaleenpunasiin pukeutuneet ruumisarkkutyypit siellä vielä sillonkin? katoin jo pihalla et mikä meno täällä oikein on, uskaltaako ees mennä?

Alkuperäinen kirjoittaja enni:
En minäkään huoli ystäväkseni lihavaa, kyllähän se kertoo paljon ihmisestä;ei ole liikunnallinen,itsestään huolehtiva jne. Minulla vain hoikkia ja iättömiä kamuja.

sorry, mutta taidat olla aika pinnallinen ihminen, kun ulko-olemuksen perusteella valitset kaverit.

Yhteistyössä