kyllä se kuuluisa naisen vaisto on olemassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari vierailee..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari vierailee..

Vieras
mulla on monta päivää ollut tosi outo olo ja jotenkin olen ollut ihan varma, et mies salaa multa jotain.
ollaan tosi onnellisia ja meillä menee hyvin, mutta joku on muuttunut nyt.
tein sitten sen paljon paheksutun teon ja tutkin miehen puhelimen.
sieltähän sitten löytyi kahden viikon ajalta yhdeltä naiselta viestejä ja kaikki lähetetyt viestit oli poistettu.
naisen viestit ei ollu mitään "kiitos oli hyvää seksiä"-viestejä vaan ihan tavallisia, mut niitä on tullu joka päivä ja useita.
mun miehellä saa olla naispuolisia kavereita joiden kanssa se saa todellakin tekstailla, mutta tämä nainen on meidän parisuhteessa ollu paljon keskusteltu yksilö ja mies tietää etten tykkää sitten yhtään, ja mieskin sitä naista haukkunut mulle.
mun ongelma on nyt se, et mies valehtelee kirkkain silmin et siit muijasta ei oo kuulunu mitää. sit katsoin sitä tosi kysyvästi ja kysyin et oletko AIVAN varma..? mies häkelty ja sano, et no tänään hän sai selville et se muija on kaivanu hänen numeronsa jostain..... ja mä tärisen siitä ajatuksesta etten vois luottaa tohon mieheen johon oon aina luottanut!! ;(

naisenvaisto ei todellakaan pidä aina paikkaansa. Joten tää nyt on vaan sattumaa. Ja ap:n mie skäyttäytynyt muutenkin oudosti. Jotenka turha lähteä yleistämään.
Kyllä se ns naisenvaisto on yleensä puhtaasti mustasukkaisuutta.

Sun pitäis saada selville mitä miehes sille kirjottelee, ehkä on totta että nainen on onkinut jostain miehen numeron selville. Miehes kuitenkin kertoi sen, vaikkakin kaunistellen ajankohtaa.
Miksköhän oli poistanut lähetettyjä viestejä eikä saapuneita? Ehkä sattumaa. Tutki uudelleen ne lähetetyt toiste, jospa jotain selviäisi.
Nyt voi todellakin olla, ettei miehesi vaan halua sua loukata kertomalla naisesta joka hänestäkin voi tuntua tungettelevalta lähentymisyrityksineen.

Alkuperäinen kirjoittaja Joskus saman kokenut:
Nyt voi todellakin olla, ettei miehesi vaan halua sua loukata kertomalla naisesta joka hänestäkin voi tuntua tungettelevalta lähentymisyrityksineen.

toivon todella,että asia on näin :)
mutta toivoisin myös rehellisyyttä mieheltä!!!!
mä en ole sellainen et kilahtaisin silmille jos kuulisin totuuden ja mies sen tietää.

Voi olla valkoisia valheita vain mieheltäsi. Samaa luokkaa kuin se että käy luvatta toisen kännykällä :heart:
Kyllä mäkin tekstailen miehille.. ja ärsyttää kun välillä joku ( jonkun ) uusi likkakamu tekstaa mulle "MITÄ SÄ TEKSTAILET MUN MIEHELLE!!!?" Ja sitten saan haukut.

Se että miehesi haukkuu sinulle sitä naista ei ole koko totuus. Hän saattaa sillä suojella naista jos tietää että hän on kova pala sinulle käsitellä. Se on toki raukkamaista puolin ja toisin ja ei nosta miehen pisteitä kovin korkealle .. on asia kummin päin vain.

Alkuperäinen kirjoittaja matmai:
naisenvaisto ei todellakaan pidä aina paikkaansa. Joten tää nyt on vaan sattumaa. Ja ap:n mie skäyttäytynyt muutenkin oudosti. Jotenka turha lähteä yleistämään.
Kyllä se ns naisenvaisto on yleensä puhtaasti mustasukkaisuutta.

no mulla on aina pitänyt.
en ole järin mustasukkainen, terveellä tavalla kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Voi olla valkoisia valheita vain mieheltäsi. Samaa luokkaa kuin se että käy luvatta toisen kännykällä :heart:
Kyllä mäkin tekstailen miehille.. ja ärsyttää kun välillä joku ( jonkun ) uusi likkakamu tekstaa mulle "MITÄ SÄ TEKSTAILET MUN MIEHELLE!!!?" Ja sitten saan haukut.

Se että miehesi haukkuu sinulle sitä naista ei ole koko totuus. Hän saattaa sillä suojella naista jos tietää että hän on kova pala sinulle käsitellä. Se on toki raukkamaista puolin ja toisin ja ei nosta miehen pisteitä kovin korkealle .. on asia kummin päin vain.

mä en ole sellainen, et alkaisin sille naiselle mitään reuhkaamaan, ei mulla ole sille mitään sanottavaa.
olen vaan TODELLA pettynyt ja ihmeissäni että toi mies pystyy valehteleen mulle noin suoraan päin näköä.

otin asian puheeks miehen kanssa ja nyt täällä on kolmas maailmansota meneillään.
mä sanoin, että sillä on täys oikeus suuttua mulle kun olen räpeltänyt sen puhelinta, mutta mä en kestä että mun tuki ja turva valehtelee mulle päin naamaa.
se alko vaan huutaa ja kieltäyty keskustelemasta mun kaa enää mistään.
tää on ihan kamalaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Ei toisen tartte valehdella, ellei oo jotain salattavaa....

no niinpä.
mua pelottaa ihan kamalasti ;(
niin monesti olen parisuhteissani pettynyt, että olen ollut onneni kukkuloilla viimeiset vuodet siitä että olen löytänyt tuollaisen aarteen joka ei varmasti satuta mua ;(

Toivon todella, että asia selviää parhain päin. Mulla on saman tyyppisestä asiasta kokemusta, ja se seuraa tuol pääkopassa kokoajan.. vuodesta toiseen... yhdessä ollaan silti kaikesta huolimatta. !00% luottamus on kyllä mennyttä, eikä varmaan koskaan tuu takas, mutta näillä mennään, ja ite olen päättäny yhdessä pysyä.

kuulostan varmaan todella sinisilmäiseltä idiootilta, mutta mä tiedän, että toi ei mua pettäis niin et menis paneen tai suuteleen sitä naista. mun miehellä on uskonnollinen kasvatus ja sille parisuhde on pyhä, sen olen huomannut jo monesti. mutta eräänlaista pettämistä, jopa pahempaa, on mun mielestä valehteleminen. valkoisia valheita lipsahtaa varmaan kaikilta jossain elämänvaiheessa, mutta....
mä olen aivan hajalla. eikä toi suostu puhumaan mun kanssa ;(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Joskus saman kokenut:

toivon todella,että asia on näin :)
mutta toivoisin myös rehellisyyttä mieheltä!!!!
mä en ole sellainen et kilahtaisin silmille jos kuulisin totuuden ja mies sen tietää.

Toi on niin paskamaista. Salaillaan asioita, vaikkei mitään salattavaa oliskaan. Sit kun jäädään kiinni, niin sanotaan, et "kun olisit kuitenkin hermostunut". Kyllä mä ainaskin hermostun enemmän valehtelusta, kuin siitä, et mies on yhteydessä johonkuhun, josta mä en pidä.
Pariin kertaan olen ollut ukkoni kanssa tuossa tilanteessa ja voin kertoa, että kovin on vaikeata luottaa miehen sanaan enää. Vaikkei kyse siis mistään suhteesta tai pettämisestä ole ollut.
Voi että mä inhoon valehtelemista. Se on musta kaikkein tuhoisinta suhteessa.

Sanonpahan vaan, että mä en kyllä luota enää mihinkään sepustuksiin. Sen oon oppinu kantapään kautta. Mun aviomies petti mua ihan alkuaikoina...oltiin kylläkin sillon eron partaalla... se kielsi kaiken viimeseen asti ja suuttu suunnattomasti kun painostin sitä kertomaan mitä on tapahtunu ja myönsihän se sit viimein... Ehkä mä vaan en luota enää keneenkään, mutta jos jotain on tapahtunut niin siitä on pitkä ja rankka tie edessä...
Jotenkin vaan oon oppinu huomaamaan ne merkit... toivottavasti sä oot väärässä oman miehes suhteen...

Yhteistyössä