Kyllä pitäisi muistaa merkitä kalenteriin koska menkat aina alkaa

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
En ole muistanut pariin kuukauteen merkitä ja nyt mä en muista koska menkat pitäisi olla! |O :headwall: Kierto on kuitenkin vähän epäsäännöllinen niin tarkkaa päivää ei tiedä.

Olisi niin kätevää jos menkat tulisi joka kuukausi samana päivänä esim. kuudes päivä.

Mulla ei auta vaikka kuin merkkaa. Ei siltikään tiedä milloin ne menkat alkaa. Aina ollu niin epäsäännölliset ja nyt parin viimesen synnytyksen jälkeen olleet todella sekaisin. Just jäi 2 kk väliin ja sit alko ihan yhtäkkiä taas.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla ei auta vaikka kuin merkkaa. Ei siltikään tiedä milloin ne menkat alkaa. Aina ollu niin epäsäännölliset ja nyt parin viimesen synnytyksen jälkeen olleet todella sekaisin. Just jäi 2 kk väliin ja sit alko ihan yhtäkkiä taas.

Tuo ei ole kyllä yhtään kivaa. Aina pitää olla siteitä mukana laukussa, koska ei tiedä jos menkat yhtäkkiä alkaakin. :kieh:

Kun ne nyt ylipäätään alkaisivat taas... Kp55 eikä tietoakaan menkoista. Vitn PCO. :'(

Ja ei, raskaana en voi olla. En, ellei se yks parituhatta vuotta sitten elänyt heppu ole tekemässä uutta tulemista, ja siihen en nyt oikein jaksa uskoa.

Yhteistyössä