Kyllä ottaa päähän (liittyy seksiin)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paskaaaaaaa !
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paskaaaaaaa !

Vieras
Mies on aina hokenu että kuinka ois niin kiva et joskus oma-alotteisesti ehottaisin sille että voisin ottaa suihin ja että ois niin kiva kun joku aamu herättäisin sen ja se sais heti suihinoton.

Niin nyt sit saakeli kun mä menen TÄHÄN KELLONAIKAAN ja oon laittanu itteni nätimmän näkösekskin ja meen sit tuonne sänkyyn ja alan yrittää jotain niin "mee ny siitä ku nukun". Ja sit kun sanoin että eikös se ite oo halunnut että ottaisin suihin joskus aamulla niin "joojoo mut nukun nyt ja en oo just nyt käyny suihkussakaan". no ehdotin jos se menis pesulle mutta ei kuulemma jaksa.

Nyt tuo idiootti saa kyllä jäädä ilman suuseksiä PITKÄKS AIKAA! Saakeli.

Oli vaan pakko kertoa.

sanoinki sille että turha oottaa tästä lähtien sitte minkäänlaista erityistä herätystä ku tollee pitää käyttäytyä.
olkoot ilman, ei haittaa mua.

Meillä mies tietää ettei mua kärsi herättää kesken unien. Vaikka kuin ois sovittu jotain mutta jos oon unessa niin ei kärsi kyllä tulla herättään. Ja mies tietää tuon eikä ota itteensä.

No on sulla urpo äijä! Luin tän miehelle ja se vaan pyöritteli päätään sun torspolle ukolle :D
Nyt voit ainakin sanoa jos äijä vielä vastaavia vinkuu että tilaisuus oli ja meni, et käyttänyt, joten kärsi sitten :kieh:

niin tuokin on normaalisti aina vinkumassa suihinottoa jne mutta nyt ei jostain syystä kelpaa. Ja nukkunut nyt 12 tuntia putkeen ja silti muka väsyttää.
Tulipa taas haluttava olo. Muutenkin jotenkin sellanen olo että kelpaankohan nyt varmasti kun oon raskaana ja maha on paisunu aika kivan kokoseksi ja muutenkin keho muuttunut... Niin eipä tuo ainakaan mun oloani parantanu .

Hohhoi.

Yhteistyössä