Kyllä ottaa muuten ylpeyden päälle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vaimo83"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vaimo83"

Vieras
Mies on työputken jälkeen ollut 3 päivää kotona;en ole häntä nähnyt kun ruokapöydässä! Sinnekin tulee aina myöhässä..
Mies on korjannut anopin autoa nyt reilun viikon,siinä syy. Ihan ymmärrettävästi uusi ja hieno auto,mukava korjata.. Mutta kyllä olisin toivonut yhteistä aikaa koko perheen kanssa,seksiä,leffailtaa.....Ja apua,kun olen viimeisilläni raskaana ja joudun tekemään itse kaiken pihan kolaamisesta lähtien. Eilen oli nuorimmalla lapsista huono päivä ja pääsin kolaamaan pihaa vasta yöllä kun lapset olivat nukahtaneet.On aika raskasta :(

Mies ei autotallista pois tule,eikä puhu mulle mitään. Anoppi on välillä auttamassa korjauksessa eikä hänkään edes tervehdi! Molemmillle aika selvää että mitä mieltä olen asiasta,kun jää kaikki kotihommat mulle.

Varmaan osasyynä hormonit mutta tuntuu ihan tosi pahalta,pitäisikö tässä alkaa KINUTA jotain yhteistä aikaa ja apua?

Vielä huomisen korjaa sitä autoa ja sitten alkaa taas miehellä työt..
Jäi omat levot aika vähille nyt tältä viikolta :(
Ollaan oltu yhdessä yli 10 vuotta,eikä nyt varsinaista ongelmaa ole koskaan ollut. Jotenkin tule järkytyksenä tämä että meille voi käydä näin,olkoonkin väliaikaista.

Olen tosi säälittävä ison mahani kanssa täällä parkumassa!!!

Älä ole tollanen tossukka, hyvä nainen!! Viimesilläs raskaana ja kolaat pihaa keskellä yötä? HALOO! Käske se mukamasmies sieltä saatana töihin, kissa pöydälle.

No höh :(
Jos ei rauhassa puhuminen onnistu/auta, niin en oikein osaa neuvoa...

Mutta jos yhtään lohduttaa, niin sympatiat saat ainakin täältä! Koita jaksella :)

No onhan tuo kyllä aika ajattelematonta mieheltäsi, mutta jotenkin kuitenkin oon huomannu sen, että vaikka miten olettaa toisen kyllä tietävän miltä itsestä tuntuu, niin ei se välttämättä todellisuudessa ole niin.

Mitä jos vaan jätät lumet kolaamatta ja teet ruuan, mutta jos miestä ei kuulu syömään niin korjaat pöydän. Tai sitten jätät ruuat siihen odottamaan miestä ja pyydät jos miehesi voisi korjata pöydän kun on syönyt.

Eikä tarvitse kinuta yhteistä aikaa, voithan sä järjestää sen leffaillan! Ostat mässyä ja vuokraat leffan ja huikkaat autotalliin, että kahden tunnin kuluttua täällä alkais leffailta. tms.

Murjottaminen ei varmasti johda ainakaan yhtään mihinkään ja tulee vaan paha mieli kaikille. Jos miehesi on niin urpo, ettei itse ymmärrä tarjoutua avuksesi niin ei se tilannetta paranna, että sinä yhtä urpona mökötät ja mäkätät ja avaudut asiasta täällä palstalla. :)

Siis sä et sano sille mitään? Mä ainaki miehelleni kertoisin kuinka pahalta musta tuntuu tuommoinen. Enkä todellakaan yöllä kolais pihaa vaikken raskaana ole. Jos en päivällä ehtis ja mies olis niin torvi ettei ymmärtäisi kolata niin sitte piha olis luminen ja se siitä. Aika outoa käytöstä kyllä, en osaa kuvitella et oma mies ei tervehdi tms :/

[QUOTE="hihhuli";27480822]Mietin ihan samaa, että mikä ihmeen vika siinä autossa voi olla? Ja että anoppi majailee siellä autotallissa itsekin, täh??[/QUOTE]

Noissa uusissahan niitä erilaisia mitä mystisimpiä (sähkö)vikoja vasta onkin, mutta silti toista viikkoa uuden auton kimpussa kuulostaa kyllä aika oudolta. Jotain muuta siellä autotallissa lienee nyt meneillään. Olen tänään erityisen positiivinen ja veikkaan, että mies ja anoppi pusaavat yhdessä jotain kivaa ylläripylläriä ap:lle ja syntyvälle vauvalle? :)

Mie menisin autotalliin miehen seuraksi. Se on minulle luontainen ympäristö. Ja ennen kuin kukaan ehtii mainita, että ne lapset, niin miksei lapset voisi olla mukana? Perheen kesken voi aikaa viettää muutenkin kuin sohvalla. :)

Yhteistyössä